/ اخبار ارز دیجیتال / ارائه خدمات بیتمکس (BitMEX) به مشتریان شرکتی

زمان مطالعه : 5 دقیقه

ارائه خدمات بیتمکس (BitMEX) به مشتریان شرکتی

ارائه خدمات بیتمکس (BitMEX) به مشتریان شرکتی

غول مشتقات بیتمکس (BitMEX) اعلام کرد که خدماتش را به مشتریان شرکتی در این اکسچنج عرضه می کند.

 

بیتمکس اکسچنج مشتقات کریپتوکارنسی مستقر در هنگ کنگ برنامه جدیدی را برای ارائه مزایا از جمله خدمات امنیتی پیشرفته و حسابداری به مشتریان سازمانی خود در نظر گرفته است.

در این رابطه بخوانید‌ : استاندارد توکن BRC-20 چیست؟

 

طبق اطلاعیه ای که در تاریخ 22 ژوئن در صفحه پشتیبانی بیتمکس منتشر شد ، این اکسچنج برنامه جدیدی را برای مشتریان سازمانی خود تحت عنوان (BitMEX Corporate. Accounts) راه اندازی می کند. حساب های شرکتی موجود در اکسچنج که متعلق به یک شخص حقیقی نیستند ، هم اکنون می توانند اطمینان حاصل کنند که دارایی های آنها که در بیتمکس نگهداری می شوند ، جزو دارایی های قانونی شرکت محسوب می شوند.

 

بیتمکس اعلام کرد ویژگی های جدید برای مشتریانی که به “ساختارهای مختلف مالکیت برای حساب های خود” نیاز داشتند ایجاد شده است ، قابلیت جدید ابزاری برای دسترسی کارمندان و مدیریت حسابشان فراهم می کند و در عین حال الزامات امنیتی کارمندان نیز رعایت شده است. با این حال ، هممچنین در این اطلاعیه آمده است که گزینه هایی مانند ورود به سیستم چند کاربره و نقل و انتقال آنی بین حساب ها ، در اواخر سال 2020 ارائه می شوند.

 

بیتمکس همچنان درگیر جنجال

اگرچه بیتمکس یکی از بزرگ ترین اکسچنج های مشتقات در جهان است ، بسیاری از اعضای جامعه کریپتو گفته اند که اعتماد خود را به این اکسچنج از دست داده اند.

 

کوین تلگراف در ماه مارس گزارش داد هنگامی که این اکسچنج نزدیک به 25 دقیقه در اوج نوسانات بازار از دسترس خارج شد ، بسیاری از کاربران با توضیحات بیتمکس درمورد “نقص سخت افزاری در زمینه [ارائه دهنده خدمات ابری] آن” ، متقاعد نشدند. علاوه بر این ، بیتمکس با دادخواست جدیدی روبرو است که در آن مدیران آن متهم به اخاذی ، پولشویی ، کلاهبرداری و انتقال پول بدون مجوز هستند.

 

کاربران توییتر کریپتو با شک و تردید سریعاً به اعلامیه رسمی بیتمکس واکنش نشان دادند.

همچنین بخوانید : قرارداد آتی معکوس (Inverse futures contract) چیست؟

 

کاربر توییتر (call_aka_911) با اشاره به اخبار شرکت بیتمکس گفت”فکر نمیکنید کمی دیر شده است؟” .

 

سایر کاربران از جمله کاربر (24Based) نظرشان را مستقیم تر بیان کردند : “سرمایه گذاران خرده پا از اکسچنج شما خارج شده اند ، حالا نوبت به کلاهبرداری از شرکت ها رسیده است؟”

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین