/ اخبار آلت کوین ها / احیای مجدد قیمت کاردانو

زمان مطالعه : 5 دقیقه

احیای مجدد قیمت کاردانو

احیای مجدد قیمت کاردانو

بازار کریپتو بیش از یک ماه است که در روند نزولی بوده است و خریداران نتوانستند دوباره کنترل بازار را به دست آورند. بیت کوین (BTC) با قیمت 46 هزار دلار و اتریوم (ETH) با قیمت 3.8 هزار دلار معامله می شود. همه آلت کوین های دیگر نیز امروز در محدوده منفی معامله می شوند. این ریزش بازار ناشی از ترس اومیکرون (Omicron) و روند کلی بازار است.

تحلیل قیمتی کاردانو

در حال حاضر حمایت 1.2 دلاری توسط کاردانو در حال آزمایش مجدد است و باید حفظ شود. در غیر این صورت، 1 دلار سطح حمایت اصلی بعدی خواهد بود. سطح مقاومت 1.3 دلاری تقریبا یک هفته است که آزمایش نشده و این نشان دهنده ضعف قابل توجه صعودی است. فشار در حال افزایش است و هر ریزش قیمتی ممکن است منجر به کاهش شدید قیمت شود، به خصوص زمانی که ترس بر بازار حاکم است.

در این رابطه بخوانید‌ : ماینینگ بیت کوین (Bitcoin Mining) چیست؟ و با چه هدفی انجام میشود؟

حجم معاملات همچنان در حال کاهش است. تنها دستاورد کاردانو تا کنون این بوده است که بالاتر از سطح حمایت بحرانی خود باقی بماند، اما با افزایش فشار فروش، این شرایط ممکن است به سرعت تغییر کند.

در مورد اندیکاتور های تکنیکالی، شاخص قدرت نسبی (RSI) روند خود را معکوس می کند و اکنون نزولی به نظر می رسد. مکدی (MACD) در تایم فریم روزانه مثبت است. این اندیکاتور در تایم فریم های پایینتر، مانند 4 ساعته، نزولی است و به نظر می‌ رسد که به سمت پایین می‌ رود.

نظر بنیانگذار کاردانو در خصوص روند این رمزارز مثل همیشه صعودی است

با وجود کاهش قیمت کاردانو، به گفته چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، شاخص های فاندامنتال این پلتفرم قرارداد هوشمند و رقیب اتریوم همچنان قوی و مثبت هستند.

بنیانگذار کاردانو و مدیر عامل اینپوت اوتپوت هنگ کنگ (IOHK)، شاخص های کلیدی عملکردی متعدد کاردانو را بررسی کرده و ادعا می کند که همه در دو سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته اند.

او اشاره کرد همزمان با توسعه اکوسیستم اپلیکیشن غیرمتمرکز (DApp) کاردانو ، موارد استفاده و کاربرد آن، در حال افزایش هستند. هر شاخصی که بتوان آن را اندازه گیری کرد، چه مفید باشد چه نباشد، بهبود یافته است.

خالق کاردانو تاکید کرد که روند قیمتی کاردانو فقط یک موضوع موقتی است و او معتقد است که هفتمین رمزارز بزرگ جهان هنوز هم یکی از رهبران در فضای دارایی های دیجیتال است.

به روز رسانی بلاکچین

هاسکینسون می گوید که به روز رسانی های اصلی در حال افزایش است و تیم های بیشتری در حال پیوستن به آن هستند. تمرکززدایی بیشتری در هسته آن در حال اتفاق افتادن می باشد و سال آینده در صنعت کریپتو شاهد ظهور یک پروژه متن باز پیشرو خواهیم بود.

او معتقد است که این یک بوروکراسی متن باز و حکومتی است که به خوبی ایجاد شده و برای مشارکت ده ها و یا صدها شرکت، ساخته شده است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

همچنین بخوانید : همستر کامبت (Hamster Kombat) چیست؟ راهنمای پرطرفدارترین بازی کریپتویی تلگرام


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید