/ قانون‌گذاری / علی پی (Alipay) به کاربران اجازه می دهد یوان دیجیتال چین را آزمایش کنند

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

علی پی (Alipay) به کاربران اجازه می دهد یوان دیجیتال چین را آزمایش کنند

علی پی (Alipay) به کاربران اجازه می دهد یوان دیجیتال چین را آزمایش کنند

غول پرداخت الکترونیکی چین به برخی از کاربران این امکان را می دهد تا حساب های خود را به برنامه یوان دیجیتال این کشور متصل کنند.

 

براساس گزارشی که روز دوشنبه توسط (China Securities Journal) منتشر شد ، این ویژگی جدید نتیجه مشارکت (MYbank) در پروتکل های آزمایش پرداخت الکترونیکی ارز دیجیتال است.

در این رابطه بخوانید‌ : معرفی انواع کیف پول بیت کوین و راه های محافظت از آن

 

این خبر همچنین نشان دهنده مشارکت انت گروپ (Ant Group) در پروژه ارز دیجیتال بانک مرکزی چین خواهد بود. در واقع ، این شرکت دارای بخش بزرگی از سهام (MYbank) ، یکی از بزرگترین بانکهای اینترنتی این کشور است.

 

انت گروپ در بیانیه ای مشارکت خود را در آزمایش یوان دیجیتال تأیید کرد و افزود:

 

“به عنوان یکی از شرکت کنندگان در آزمایش e-CNY ، انت گروپ و (MYbank) روند آزمایش را مطابق با برنامه کلی بانک خلق چین پیش می برند و همچنین به پشتیبانی ، تحقیق و توسعه و آزمایش e-CNY ادامه خواهند داد. ”

انت گروپ از سال 2017 با (PBoC) در زمینه ارزهای دیجیتال همکاری می کند. گزارش شده است که بانک مرکزی چین از توسعه برنامه تلفن همراه این شرکت برای ایجاد برنامه های مرتبط با یوان دیجیتال استفاده می کند.

 

در حالی که (MYbank) در حال بررسی اجازه به کاربران برای مشارکت در بازار ارز دیجیتال ملی است ، بانک دیجیتال (WeBank) هنوز ویژگی آزمایش یوان دیجیتال را برای مشتریان فعال نکرده است. هر دو بانک آنلاین به عنوان اولین موسسات مالی خصوصی اعلام شدند که از ماه فوریه به اکوسیستم آزمایش یوان دیجیتال پیوستند.

 

با این حال ، روند آزمایش تحت سلطه شش بانک دولتی است که بعضی از آنها کیف پول هایی را برای یوان دیجیتال ایجاد کرده اند.

همچنین بخوانید : هوش مصنوعی قابل توضیح (XAI) چیست؟

 

بانک خلق چین همچنان به تبلیغ استفاده از یوان دیجیتال از طریق ایردراپ ها و قرعه کشی در چندین شهر می پردازد. این رویدادها اغلب جشنواره های خرید را با فروشندگانی که به پذیرش این ارز به عنوان ابزار پرداخت تمایل دارند ، هدف قرار می دهند.

 

در ماه آوریل ، غول تجارت الکترونیکی چینی (JD.com) اعلام کرد که در حال حاضر از یوان دیجیتال برای پرداخت حقوق کارمندان استفاده می کند و اولین شرکتی بود که پذیرش این ارز دیجیتال را به عنوان روش پرداخت آغاز کرد و طبق گزارشات در هفته اول حدود 20،000 سفارش با (DCEP) دریافت کرد.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید