/ اخبار ارز دیجیتال / سکوت دونالد ترامپ درباره توکن جدید خانوادگی‌اش!

زمان مطالعه : 2 دقیقه

سکوت دونالد ترامپ درباره توکن جدید خانوادگی‌اش!

دونالد ترامپ در رویداد معرفی پلتفرم جدید خانوادگی‌اش به نام World Liberty Financial که در شبکه اجتماعی X  برگزار شد، هیچ صحبتی درباره این پروژه نکرد. اما، تیم او اطلاعات مربوط به توکن این پروژه را منتشر کردند.

سکوت دونالد ترامپ درباره توکن جدید خانوادگی‌اش!

دونالد ترامپ در رویداد معرفی پلتفرم جدید خانوادگی‌اش به نام World Liberty Financial که در شبکه اجتماعی X  برگزار شد، هیچ صحبتی درباره این پروژه نکرد. اما، تیم او اطلاعات مربوط به توکن این پروژه را منتشر کردند.

ترامپ در تاریخ ۱۶ سپتامبر، برای اولین بار پس از تلاش برای ترورش در ۱۵ سپتامبر، در X Spaces و در گفت‌وگویی با فاروق سرمد، اینفلوئنسر حوزه ارزهای دیجیتال، حضور پیدا کرد و در ابتدای پخش زنده به این حادثه اشاره کرد.

با اینکه ترامپ این رویداد را به عنوان “سخنرانی درباره وضعیت ارزهای دیجیتال” معرفی کرده بود، حدود ۱۶ دقیقه طول کشید تا به موضوع ارزهای دیجیتال اشاره کند و گفت: «ما کشورمان را قدرتمندتر از همیشه خواهیم کرد، شما خوشحال خواهید شد و ارزهای دیجیتال را دوست خواهید داشت.»

در این رابطه بخوانید‌ : گس فی چیست؟ و چرا اهمیت دارد؟

ترامپ در مجموع حدود ۴۵ دقیقه صحبت کرد، اما هیچ اطلاعاتی درباره World Liberty Financial ارائه نداد و همچنان جزئیات این پروژه بسیار محدود است.

بیش از دو ساعت از پخش زنده گذشته بود که زاک فولکمن، یکی از رهبران این پروژه، اعلام کرد: “قرار است یک توکن عرضه شود.”

او با خواندن بیانیه‌ای از پیش نوشته شده توضیح داد که توکن‌های WLFI غیرقابل انتقال خواهند بود و صرفاً نقش حاکمیتی دارند؛ یعنی فقط به دارندگان حق ارائه پیشنهاد و رأی دادن درباره مسائل مربوط به پلتفرم را می‌دهند.

فولکمن همچنین گفت که فروش این توکن‌ها به افراد آمریکایی تنها برای سرمایه‌ گذاران معتبر ممکن خواهد بود.

او افزود: “با اینکه ما توکن WLFI را اوراق بهادار نمی‌دانیم، اما به دلیل ابهامات قانونی در آمریکا در مورد توکن‌ها و فروش آن‌ها، تصمیم گرفتیم که فروش توکن‌ها را به کسانی محدود کنیم که شرایط لازم برای شرکت در معاملات معاف از ثبت‌ نام تحت قوانین فدرال اوراق بهادار آمریکا را داشته باشند.”

به این معنا که فقط شهروندان آمریکایی که به‌عنوان سرمایه‌ گذار تایید شده‌اند، می‌توانند در فروش احتمالی این توکن شرکت کنند.

او افزود که فروش احتمالی این توکن به افراد غیرآمریکایی نیز تحت “محدودیت‌های قانونی مربوطه” خواهد بود.

فولکمن و همکارش چیس هرو، همراه با اریک ترامپ و دونالد ترامپ جونیور، اعلام کردند که این پلتفرم موانع سیستم مالی سنتی را برطرف خواهد کرد.

فولکمن اطلاعاتی درباره تعداد کل توکن‌های WLFI ارائه نکرد، اما گفت که توزیع توکن‌ها “بسیار منصفانه” خواهد بود و “حدود ۶۳ درصد” آن‌ها برای فروش عمومی اختصاص داده شده است.

او همچنین تأکید کرد که هیچ “پیش‌فروشی” یا “خرید با تخفیف” برای سرمایه‌ گذاران بزرگ وجود نداشته است. با این حال، ۲۰ درصد از توکن‌ها به تیم پلتفرم و مشاوران اختصاص یافته و حدود ۱۷ درصد دیگر برای پاداش به کاربران در نظر گرفته شده است.

در پیش‌ نویس وایت‌ پیپر این توکن، گفته شده که ۷۰ درصد از توکن‌های WLFI به تیم پروژه تعلق خواهد گرفت و باقی‌ مانده برای فروش عمومی اختصاص داده خواهد شد.

همچنین بخوانید : ارز دیجیتال نات کوین (NOT) چیست؟ توکن GameFi مبتنی بر تلگرام

اطلاعاتی درباره پلتفرم World Liberty Finance ارائه نشده است. گزارش‌ها می‌گویند که این پلتفرم یک سیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) برای وام‌دهی و وام‌گیری مشابه Dough Finance خواهد بود.

پیش‌ نویس وایت‌ پیپر همچنین به سیستم‌های اعتباری برای وام‌دهی و وام‌گیری اشاره کرده که بر روی اپلیکیشن محبوب Aave ساخته شده است. World Liberty Financial گفته که در حال همکاری با Aave است و قصد دارد استفاده از استیبل‌ کوین‌ها را گسترش دهد.

ترامپ، که در سال ۲۰۱۹ گفته بود ارزهای دیجیتال هیچ پشت وانه‌ای ندارند، حالا نظرش تغییر کرده و چهار مجموعه NFT فروخته، ارز دیجیتال را برای کمک‌های انتخاباتی‌اش قبول کرده و به صنعت کریپتو علاقه مند شده و وعده داده که “رئیس‌جمهور ارزهای دیجیتال” خواهد بود.

ترجکه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



مترجم اخبار تکنولوژی و بلاکچین، فعال در حوزه کریپتو و متاورس، تهیه و اجرای ویدیوهای آموزشی و کاربردی در حوزه کریپتوکارنسی.

ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید