/ معرفی ارزهای دیجیتال / همستر کامبت رکورد گینس ثبت می کند؟

زمان مطالعه : 7 دقیقه

همستر کامبت رکورد گینس ثبت می کند؟

برای بازی واقعیت افزوده Pokémon GO که در سال 2016 راه اندازی شد، 33 روز طول کشید تا به 150 میلیون کاربر برسد. این رکورد تا تابستان 2023 حفظ شد، زمانی که Threads، رقیب اینستاگرام برای X، تنها در شش روز به رکورد خود رسید.

همستر کامبت رکورد گینس ثبت می کند؟

همستر کامبت Hamster Kombat ادعا می کند که سومین اپلیکیشن سریع تاریخ است که به 150 میلیون کاربر رسیده است.

در دنیای فناوری، رسیدن به 150 میلیون کاربر یک نقطه عطف منحصر به فرد است و تنها موفق ترین پلتفرم ها به این رکورد دست می یابند.

برای بازی واقعیت افزوده Pokémon GO که در سال 2016 راه اندازی شد، 33 روز طول کشید تا به 150 میلیون کاربر برسد. این رکورد تا تابستان 2023 حفظ شد، زمانی که Threads، رقیب اینستاگرام برای X، تنها در شش روز به رکورد خود رسید.

در این رابطه بخوانید‌ : استیبل کوین چیست و چگونه کار میکند؟

تردز رکورد فوق‌العاده بالایی را ثبت کرده است، اما بازی Hamster Kombat که اخیراً بر پایه تلگرام راه‌اندازی شده است، ادعا می‌کند که سومین اپلیکیشن سریع تاریخ است که از ۱۵۰ میلیون کاربر فراتر می‌رود.

همستر کامبت ادعا می کند در عرض سه ماه 200 میلیون کاربر به دست آورد. منبع: همستر کامبت

همستر کامبت ادعا می کند در عرض سه ماه 200 میلیون کاربر به دست آورد. منبع: همستر کامبت

سباستین بورگت، یکی از بنیانگذاران The Sandbox metaverse گفت که رشد چشمگیر بازی های مبتنی بر تلگرام گواهی بر سرعت نوآوری است و بازی هایی مانند همستر کامبت در حال ابداع رویکرد بازی برای کسب درآمد هستند.

تیم سازنده این بازی عنوان آن را «شبیه‌ساز مدیر صرافی ارز دیجیتال» و نه یک بازی «کلیکر» یا «تپر» توصیف می‌کند. پایگاه بازیکنان بازی در طی سه ماه با استفاده از بازی‌های مختلف و مکانیک‌های اجتماعی به طور تصاعدی رشد کرده است.

هدف بازی، چه از طریق ضربه زدن و چه از طریق مدیریت استراتژیک، کسب بیشترین تعداد سکه یا امتیاز مجازی است. کاربران امیدوارند که پاداش خود را در ایردراپ‌ آینده بگیرند، مشابه پاداش‌هایی که نات کوین Notcoin ارائه کرد.

رکورد جهانی گینس یوتیوب؟

مکانیک های درون بازی Hamster Kombat ذاتاً به محتوای YouTube و پلتفرم های شبکه های اجتماعی آن مرتبط است. در نتیجه، صفحه یوتیوب آن به تنهایی از تعداد سابسکرایبرهای Mr Beast، پرمخاطب ترین کانال این پلتفرم در سطح جهان، پیشی گرفته است.

تیم همستر کامبت برای ثبت رکورد جهانی گینس به‌عنوان اولین کانال یوتیوب که بیش از 10 میلیون سابسکرایبر در یک هفته (شش روز، 13 ساعت و 15 دقیقه) به دست آورده درخواست داده است.

همستر کامبت سه هفته پس از راه اندازی بیش از 22 میلیون سابسکرایبر یوتیوب به دست آورد و MrBeast، بزرگترین کانال YouTube جهان، پیشی گرفت. منبع: همستر کامبت

همستر کامبت سه هفته پس از راه اندازی بیش از 22 میلیون سابسکرایبر یوتیوب به دست آورد و MrBeast، بزرگترین کانال YouTube جهان، پیشی گرفت. منبع: همستر کامبت

یکی از کارشناسان یوتیوب گفت که همستر کامبت در حال حاضر ۱۱ دلار به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید از کانال یوتیوب خود درآمد کسب می کند.

از زمان آغاز به کار در 24 می تا 26 ژوئن، این کانال 473,709,858 بازدید جمع آوری کرده و 5.2 میلیون دلار کسب کرده است. درآمد تبلیغات روزانه از 100 دلار در چند روز اول به جهش قابل توجهی در ماه گذشته افزایش یافته است.

داده های Social Blade نشان می دهد که این کانال در دو هفته گذشته به طور متوسط 21 میلیون بازدید در روز داشته است. این معادل 230000 دلار درآمد روزانه از تبلیغات در 14 روز گذشته است.

همستر کامبت چیست؟ این فقط یک بازی کلیکی نیست…

در همستر کامبت، بازیکنان به عنوان همسترهایی که به تازگی قراردادی را به عنوان مدیر عامل یک صرافی ارز دیجیتال امضا کرده اند، شروع می کنند. مکانیک اصلی بازی یک کلیک است که در آن بازیکن روی آواتار همستر خود ضربه می زند تا سکه به دست بیاورد.

این مفهوم سال‌هاست که وجود داشته است، اما محبوبیت آن به واسطه نات کوین Notcoin که توسط بیش از 35 میلیون بازیکن بازی می‌شود، افزایش یافته است. Notcoin که در ژانویه 2024 راه اندازی شد، در نهایت یک ایردراپ توکن انجام داد و توکن NOT اکنون دارای ارزش بازار 1.5 میلیارد دلار است.

همچنین بخوانید : نرخ بهره فدرال رزرو چه تاثیری بر بازار ارزهای دیجیتال دارد؟

با این حال، رویکرد Hamster Kombat تنها بر روی مکانیک کلیک متمرکز نیست. در حالی که این روش اصلی کسب سکه توسط بازیکنان جدید است، کاربران باید امتیازات خود را برای خرید کارت های ارتقاء برای صرافی خود، مانند مجوزها در حوزه های قضایی جدید یا فهرست کردن جفت های معاملاتی جدید، خرج کنند. آواتار شما به عنوان مدیر عامل صرافی همستر نیز ارتقا می یابد.

ارتقاء صرافی به بازیکنان این امکان را می‌دهد که در حین بازی و عدم بازی فعالانه امتیاز کسب کنند.

ارتقاء های مختلف دارای سطوحی هستند که هزینه فزاینده ای دارد. همه این ارتقاها سود هر ساعت بازیکن را افزایش می دهد، چیزی که Hamster Kombat اخیراً اعلام کرده است بازیکنان باید قبل از ایردراپ روی آن تمرکز کنند.

با توجه به اینکه ارتقاء هزینه‌های زیادی درون بازی دارد، کاربران تشویق می‌شوند تا هر کاری که می‌توانند برای جمع‌آوری سکه‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند. اینجاست که Hamster Kombat ماموریت هایی را معرفی می کند که کاربران برای کسب امتیاز باید آن ها را انجام دهند.

ارتقاء صرافی در بازی به مدیر عامل همستر اجازه می دهد تا سود خود را در هر ساعت افزایش دهد.

کاربران می توانند برخی از تسک های اساسی را از همان ابتدا انجام دهند، مانند دنبال کردن اکانت X Hamster Kombat، پیوستن به گروه تلگرام بازی و تماشای ویدیو در کانال رسمی یوتیوب. با تماشای هریک از این ویدیوها 100000 سکه اهدا می شود که به ارتقا سریع و افزایش سود ساعتی کمک می کند.

این بازی همچنین به بازیکنان برای دعوت از دوستان پاداش می دهد. انجام این تسک ها به نفع کاربران است و در عین حال معیارهای حضور و تعامل بازی در شبکه های اجتماعی را افزایش می دهد.

همستر کامبت تا 28 ژوئن بیش از 46.8 میلیون دنبال کننده در تلگرام و 30.2 میلیون در YouTube دارد.

رویکرد Hamster Kombat برای اینکه به کاربران اجازه می دهد برای ارتقاء صرافی خود، سکه های بیشتری در بازی کسب کنند، پیامدهای جالبی برای بخش ارزهای دیجیتال و جامعه دارد.

بازیکنان می توانند برای تماشای ویدیوهای خاص در کانال YouTube Hamster Kombat سکه های درون بازی کسب کنند. این کانال دارای محتوایی است که در بخش یادگیری و اخبار طبقه بندی شده و موضوعات مهم را برای تازه واردان Web3 منتشر می کند.

این رویکرد می‌تواند در جذب کاربران جدید و آموزش آن‌ها در زمینه اصول وب۳، ترید ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین بسیار مهم باشد.

سازندگان محتوای Hamster Kombat در یوتیوب بیش از 100000 بازدید برای آموزش های مختلف در مورد بازی به دست آورده اند.

آموزش‌های تولید شده توسط کاربر در پلتفرم‌های اجتماعی مانند YouTube و TikTok برخی از محبوب‌ترین محتوای همستر کامبت در هفته‌های اخیر بوده‌اند. چندین وب سایت نیز در حال ایجاد مقالات خبری روزانه با اشتراک گذاری کدهای روزانه هستند.

این نوع محتوا می‌تواند به ابزاری مناسب برای تولیدکنندگان محتوا و وب‌سایت‌ها برای کسب درآمد و در عین حال تقویت جامعه و ایجاد یک جریان درآمد غیرفعال تبدیل شود.

ایردراپ همستر کامبت

موفقیت Notcoin به عنوان دلیل بزرگی برای رشد بی سابقه همستر کامبت در تعداد بازیکنان مطرح می شود. توسعه دهندگان آن اعلام کردند که توکن Hamster Kombat بر بستر بلاک چین TON راه اندازی خواهد شد، در حالی که تاریخ ایردراپ هنوز تایید نشده است.

بازیکنان امیدوارند در ایردراپ توکن مشابه با Notcoin پاداش دریافت کنند. بازیکنان همستر کامبت اکنون می توانند کیف پول TON تلگرام را متصل کنند و منوی درون بازی نشان می دهد که لیست شدن توکن ها در حال انجام است. بازیکنان برای شرکت در ایردراپ آینده باید وظایف خاصی را انجام دهند.

یات سیو Yat Siu، یکی از بنیان‌گذاران Animoca Brands می‌گوید که اگرچه پتانسیل کسب درآمد وجود دارد، اما این بازی‌ها همیشه منجر به درآمدهای بادآورده اقتصادی نمی‌شوند.

اسکرین شات های به اشتراک گذاشته شده در حساب کاربری X Hamster Kombat در ۲۴ ژوئن نشان می دهد که این بازی روزانه حدود ۱۸۵ میلیون کاربر دارد. با این حال، این آمار فعالیت‌ ربات ها و حساب‌های تکراری را در نظر نمی‌گیرد.

منبع: همستر کامبت

منبع: همستر کامبت

مجموعه ای از آموزش ها و منابع آنلاین وجود دارد که به کاربران کمک می کند تا از ربات های کلیک خودکار برای به دست آوردن مزایا استفاده کنند.

فروش اکانت های همستر کامبت نیز می تواند به یک چالش جانبی سودآور تبدیل شود. برخی از حساب‌های موجود در بازار بازی FunPay با قیمت بیش از 1000 دلار فهرست شده‌اند.

هدف TON تصاحب تاج و تخت GameFi است

نات کوین پس از راه اندازی در ژانویه امسال، راه را برای مینی اپلیکیشن های تلگرام هموار کرد. طبق داده های Token Terminal از زمانی که این بازی ها مورد توجه قرار گرفت، تعداد کاربران فعال روزانه TON از 16000 به بیش از 600000 در 6 ژوئن افزایش یافت.

رشد کاربران فعال در TON از زمان Notcoin.

رشد کاربران فعال در TON از زمان Notcoin.

موفقیت Hamster Kombat می تواند میلیون ها نفر دیگر را به بلاک چین TON جذب کند، که در نتیجه این بلاک چین را به شبکه “پیش فرض” بازی ها تبدیل می کند.

موفقیت این بازی به پروژه‌های بومی TON کمک کرد تا میلیون‌ها کاربر جدید را در سراسر جهان به دست آورند و مینی اپلیکیشن‌های تلگرام در حال تبدیل شدن به یک گزینه بازاریابی مناسب برای آن‌ها هستند.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید