/ اخبار اتریوم / ۳ میلیارد دلار اتریوم از صرافی ها خارج شدند

4 ماه پیش

زمان مطالعه : 1 دقیقه

۳ میلیارد دلار اتریوم از صرافی ها خارج شدند

از زمانی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) راه اندازی صندوق های قابل معامله در بورس اتریوم (ETF) را تصویب کرد، بیش از 800.000 اتر (ETH) به ارزش تقریبی 3 میلیارد دلار از صرافی های ارز دیجیتال خارج شده است.

۳ میلیارد دلار اتریوم از صرافی ها خارج شدند

از زمانی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) راه اندازی صندوق های قابل معامله در بورس اتریوم (ETF) را تصویب کرد، بیش از 800.000 اتر (ETH) به ارزش تقریبی 3 میلیارد دلار از صرافی های ارز دیجیتال خارج شده است.

طبق گفته CryptoQuant تحلیلگر مشهور، هویت سرمایه گذاران پشت این حرکت ناشناخته باقی مانده است. با این حال، گمانه زنی هایی در مورد هویت آنها وجود دارد.

بیش از 800 هزار اتریوم از صرافی‌ها خارج شدند

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ETF های اتریوم را برای فهرست عمومی در بورس اوراق بهادار ملی در تاریخ 23 می تایید کرد. این آژانس چند روز قبل از اعلام این خبر با صادرکنندگان بالقوه در تعامل بود و چندین برنامه 19b-4 را برای فهرست کردن محصولات تأیید کرد.

در این رابطه بخوانید‌ : روش جایگزینی با کارمزد (RBF) چیست؟

علیرغم این تایید، محصولات برای معامله بلافاصله ترخیص نشدند. صادرکنندگان باید اظهارنامه ثبت نام S-1 خود را در هفته‌های آینده قبل از شروع فعالیت ETF ارسال کنند. تحلیلگران پیشنهاد می کنند که موج اول ETF ها می تواند تا اواخر ژوئن راه اندازی شود.

در حالی که جامعه کریپتو منتظر راه اندازی ETF است، خروج بزرگ اتریوم از صرافی ها در هفته گذشته نگرانی هایی را ایجاد می کند. بوراککسمچی (Burakkesmeci) گفت که سرمایه‌گذاران یا مؤسسات فردی ممکن است پشت این حرکت باشند و خاطرنشان کرد که پس از تأیید ETF‌های بیت کوین در اواسط ژانویه، بازار شاهد حرکت‌های مشابه‌ای بود.

بر اساس تحلیل Burakkesmeci، نهنگ‌های اتریوم یا سرمایه‌گذاران فردی می‌توانند پشت این خروجی‌ها باشند زیرا فکر می‌کنند قیمت ارز دیجیتال به دلیل تاییدیه‌ها افزایش خواهد یافت. از سوی دیگر، موسسات و صادرکنندگان ETF می‌توانند برای آماده‌سازی برای عرضه محصولات اقدام کنند. تحلیلگر CryptoQuant گفت که این نهادها ممکن است در ماه‌های آینده برای برآورده کردن تقاضای ETF اتریوم از سوی سرمایه‌گذاران آماده شوند.

تاثیر مثبت بر ETH

صرف نظر از سرمایه گذاران پشت این جریان خروجی، بوراککسمچی انتظار دارد که چنین حرکاتی به زودی باعث افزایش قیمت اتریوم شود.

وی تصریح کرد: پاسخ‌های فوق هر کدام یک فرض است، اما می‌توان انتظار داشت که خروج بیش از 800000 اتریوم از صرافی‌ها در 8 روز تأثیر مثبتی بر قیمت آن در میان مدت داشته باشد.

تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت ETH می‌تواند پس از راه‌اندازی ETF ها به 20.000 دلار برسد. در زمان نگارش این مقاله، ETH در حدود 3800 دلار معامله می‌شد که در 24 ساعت گذشته 1.1 درصد افزایش داشت. اگر پیش‌بینی‌ها محقق شود، بازار شاهد افزایش بیش از 420 درصدی دارایی‌های کریپتو خواهد بود.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



مترجم اخبار تکنولوژی و بلاکچین، فعال در حوزه کریپتو و متاورس، تهیه و اجرای ویدیوهای آموزشی و کاربردی در حوزه کریپتوکارنسی.

ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین