/ اخبار ارز دیجیتال / قیمت BNB بخاطر شکایت علیه بایننس ریزش کرد

زمان مطالعه : 3 دقیقه

قیمت BNB بخاطر شکایت علیه بایننس ریزش کرد

 بایننس کوین (BNB) توکن بومی بایننس در 24 ساعت گذشته، پس از اینکه کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) ادعا کرد که صرافی بایننس و مدیر عامل آن ژانگ پنگ ژائو (CZ) قوانین  معاملات و مشتقات را برای گسترش تجارت خود نقض کرده است، تقریباً 6 درصد سقوط کرد.

قیمت BNB بخاطر شکایت علیه بایننس ریزش کرد

 بایننس کوین (BNB) توکن بومی بایننس در 24 ساعت گذشته، پس از اینکه کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) ادعا کرد که صرافی بایننس و مدیر عامل آن چانگ پنگ ژائو (CZ) قوانین  معاملات و مشتقات را برای گسترش تجارت خود نقض کرده است، تقریباً 6 درصد سقوط کرد.

طبق داده‌های CoinMarketCap، به دنبال این خبر بیش از 3 میلیارد دلار از ارزش بازار BNB در 27 مارس از بین رفت.

طبق داده داده Coinglass، هولدرهای بلندمدت BNB غافلگیر شدند و مجبور شدند پوزیشن های یک میلیون دلاری خود را لیکویید کنند.

در این رابطه بخوانید‌ : تفاوت تتر USDT و یو اس دی کوین USDC در چیست؟

 

خروج نقدینگی از بایننس افزایش می یابد

شکایت کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده، بایننس را به راه اندازی یک صرافی غیرقانونی مشتقات ارزدیجیتال و استفاده از شیوه های ناعادلانه برای فرار از نظارت قانونگذاری بر مشتریان مقیم آمریکا، متهم کرد.

پس از انتشار خبر این، توکن هایی به ارزش 1.19 میلیارد دلار از صرافی خارج شدند، زیرا FUD کاربران را ترغیب کرد تا وجوه خود را به جای صرافی های متمرکز (CEX) در اختیار خود نگه دارند. طی 24 ساعت گذشته، ورودی خالص منفی بوده است.

 

در بخش DeFi نیز اوضاع خیلی خوب به نظر نمی رسید. حجم معاملات صرافی های غیرمتمرکز (DEX) در زنجیره BNB به میزان قابل توجهی کاهش یافت.

داده‌های DeFiLlama نشان می‌دهد که از زمان رسیدن به بالاترین سطح چهار ماهه در 12 مارس، این فعالیت در زمان انتشار تا 70 درصد کاهش یافته است. حجم کل هفتگی نیز نزدیک به 25 درصد کاهش یافت.

ارزیابی وضعیت فعلی BNB

طبق داده های Santiment، حجم معاملات روزانه در زیان بیش از 600 درصد در هفته گذشته افزایش یافت. با این حال، تراکنش‌های نهنگ ها پس از شکایت به بالاترین سطح خود از 22 مارس افزایش یافت که به این معنی است که آدرس‌های بزرگ در حال خرید هستند.

نسبت MVRV سی روزه از اواسط ماه مارس به دلیل کاهش سودآوری کلی شبکه، کاهش یافت.

همچنین بخوانید : پروپوزال بهبود بیت کوین (BIP) چیست و چگونه کار می کند؟

BNB

 

اخبار مربوط به اقدامات کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده همچنین منجر به افزایش موقعیت های فروش BNB شده است. داده‌های Coinglass نشان می‌دهد که نسبت Longs/Shorts به زیر ۱ سقوط کرده است زیرا سرمایه‌گذاران از انجام معاملات بزرگ روی این کوین خودداری می‌کنند.

در زمان نگارش این مقاله، BNB با قیمت 310.72 دلار معامله شد.

 

برای خرید و فروش بیت کوین به مارکت نیپوتو مراجعه کنید

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



مترجم اخبار تکنولوژی و بلاکچین، فعال در حوزه کریپتو و متاورس، تهیه و اجرای ویدیوهای آموزشی و کاربردی در حوزه کریپتوکارنسی.

ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین