/ حقوقی و قضایی / پلیس اوکراین 3800 کنسول PS4 را که برای ماینینگ غیرقانونی ارزهای دیجیتال استفاده می شد توقیف کرد

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

پلیس اوکراین 3800 کنسول PS4 را که برای ماینینگ غیرقانونی ارزهای دیجیتال استفاده می شد توقیف کرد

پلیس اوکراین 3800 کنسول PS4 را که برای ماینینگ غیرقانونی ارزهای دیجیتال استفاده می شد توقیف کرد

ماینرها از انبار خالی یک شرکت تأمین برق برای اتصال به شبکه و ماینینگ کریپتو از طریق دستگاه های مختلف از جمله کنسول بازی استفاده کردند.

 

مقامات اوکراین یک فارم ماینینگ غیرقانونی در این کشور را کشف کردند. طبق اعلامیه رسمی سرویس امنیتی اوکراین ، این مرکز در محل فعالیت سابق (JSC Vinnytsiaoblenergo) ، یک شرکت تأمین برق واقع شده بود.

در این رابطه بخوانید‌ : لیکویید استیکینگ چیست؟مقایسه استیکینگ و لیکویید استیکینگ

 

ماینرهای غیرقانونی کریپتو با دستکاری کنتورهای برق برای سرقت برق از (JSC Vinnytsiaoblenergo) ، به صورت پنهانی فعالیت می کردند.

 

این فارم به عنوان بزرگترین عملیات ماینینگ زیرزمینی توسط پلیس اوکراین کشف شد و نزدیک به 5000 واحد تجهیزات رایانه ای شامل 3800 کنسول پلی استیشن 4 ، بیش از 500 کارت گرافیک ، 50 واحد پردازش ، نوت بوک ، تلفن و درایو فلش را در خود جای داده است.

 

سازمان (SBU) سرقت برق ماهانه این ایالت که احتمالاً باعث کمبود برق برای کل شهر وینیتسا میشد را بین 186200 تا 259،300 دلار تخمین زد.

 

گزارشات اخیر نشان می دهد جدیدترین کنسول بازی سونی ، (PlayStation 4) ، دستگاه ایده آلی برای ماینینگ کریپتوکارنسی نیست. با توجه به ساختار کمی منسوخ شده آن در مقایسه با بسیاری از ریگ های ماینینگ موجود ، حتی کنسول PS4 16 نیز با استفاده از برق قانونی نمی تواند سود چشمگیری را ارائه دهد.

 

اوکراین سال گذشته در شاخص پذیرش کریپتوی چینالیسیز (Chainalysis) در رتبه اول قرار گرفت. این کشور در تلاش است با نوآوری هایی در زمینه کریپتو مانند پیشنهاد لایحه ای که هدف آن تعیین وضعیت حقوقی دارایی های دیجیتال است ، از جمله قوانینی برای گردش و صدور آنها در این کشور ، در این صنعت مشارکت کند.

 

همچنین بخوانید : نیرو (NEIRO) چیست؟

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین