/ اخبار اکسچنج ها / مدیر عامل کریپتو دات کام (CryptoCom) اعمال محدودیت های برداشت را تکذیب کرد

زمان مطالعه : 5 دقیقه

مدیر عامل کریپتو دات کام (CryptoCom) اعمال محدودیت های برداشت را تکذیب کرد

کریس مارشالک (Kris Marszalek )، مدیرعامل کریپتو دات کام (CryptoCom)، علیرغم کاهش 5 درصدی اخیر تعداد کارکنانش، همچنان در مورد آینده شرکت خود مطمئن است

مدیر عامل کریپتو دات کام (CryptoCom) اعمال محدودیت های برداشت را تکذیب کرد

کریس مارشالک (Kris Marszalek)، مدیرعامل صرافی کریپتو دات کام (CryptoCom)، علیرغم کاهش 5 درصدی اخیر تعداد کارکنانش، همچنان در مورد آینده شرکت خود مطمئن است.

با افزایش تعداد شرکت‌ های ارز دیجیتالی که خدمات خود را به دلیل مسائل مربوط به نقدینگی به حالت تعلیق درآورده‌ اند، احتمال پیوستن شرکت دیگری به این روند به گوش می رسد. کریس مارشالک، مدیرعامل کریپتو دات کام، آخرین شایعات علیه صرافی خود را در توییتر مطرح کرد و تصریح کرد که محدودیت‌ های برداشت را اعمال نکرده است.

وی شایعاتی مبنی بر اینکه این صرافی مستقر در سنگاپور سیاست برداشت خود را تغییر داده، رد کرده است.

در این رابطه بخوانید‌ : الگوریتم افکار (AoT) چیست؟

او استدلال کرد که این شرکت در شرایط مناسبی قرار دارد و ادعا کرد که ممکن است امسال یکی از سه صرافی برتر ارزهای دیجیتال در جهان باشد.

در همین راستا، مارشالک فاش کرد که این شرکت در رکود بازار، بهینه‌ سازی را انتخاب کرده است. پس از مقیاس گذاری گسترده در سال گذشته، این صرافی اکنون می تواند کاهش قابل توجه درآمد و فعالیت های معاملاتی اش را کنترل کند.

مارشالک در خصوص بهینه‌ سازی واحدها به کاهش 5 درصدی نیروی کار، تقریبا 260 کارمند که اقدامی معمولی توسط شرکت‌ های در حال تلاش برای کاهش هزینه‌ ها است، اشاره کرد.

در همین حال، قیمت کرونوس (CRO) توکن بومی این صرافی، مانند بسیاری از آلت کوین‌ ها در بازار نزولی،بیش از 80 درصد از آغاز سال کاهش یافته است.

این کارآفرین لهستانی بازار نزولی کنونی را تحت عنوان پاکسازی صنعت برای خلاص شدن از شر شرکت‌ های شکست‌ خورده و قوی تر کردن کل فضا توصیف کرد.

پس از خروج شرکت‌ های کوچک با مدل‌ های کسب‌ و کار شکست خورده، این صنعت وضعیت بهتری خواهد داشت.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

در نیپوتو مارکت امکان خرید و فروش اتریوم (ETH) برای شما فراهم شده است.


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین