/ حقوقی و قضایی / اقدام قانونی شرکت ماینینگ روسی بیتریور علیه تحریم های ایالات متحده

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

اقدام قانونی شرکت ماینینگ روسی بیتریور علیه تحریم های ایالات متحده

اقدام قانونی شرکت ماینینگ روسی بیتریور علیه تحریم های ایالات متحده

شرکت بیت ریور (Bitriver) روسیه، یکی از بزرگترین اپراتورهای مراکز داده ماینینگ ارزدیجیتال، احتمالا علیه ایالات متحده به دلیل ایجاد تحریم ها اقدام قانونی کند. این شرکت اصرار دارد که به دولت روسیه برای دور زدن محدودیت های بین المللی کمک نمی کند.

بیت ریور اتهامات ایالات متحده را بی اساس خواند

شرکت ماینینگ روسی بیت ریور، در حال بررسی طرح شکایت علیه وزارت خزانه داری ایالات متحده است. وزارت خزانه داری ایالات متحده، اخیراً این شرکت ثبت شده در سوئیس و تعدادی از نهادهای وابسته را در سری جدید تحریم ها، تحریم کرده است. پتانسیل تولید کوین روسیه، به دلیل جنگ با اوکراین با مجازات های جدید اعمال شده مورد هدف قرار گرفت.

بیتریور در مصاحبه با خبرگزاری ریانووستی (RIA Novosti) اظهار داشت که اقدامات این وزارتخانه به اعتبار و تجارت بین المللی آن لطمه می زند زیرا این اتهامات بی اساس است. این شرکت همچنین معتقد است که هیچ دلیل قانونی برای محدودیت‌ها وجود ندارد و قصد دارد از مقامات آمریکایی بخواهد آن را از لیست سیاه حذف کنند. بیتریور همچنین تاکید کرد:

در این رابطه بخوانید‌ : شرکت خودمختار غیرمتمرکز چیست (DAC)؟ و چگونه کار میکند؟

«بیت ریور یک سازمان دولتی نیست، بلکه یک شرکت 100٪ خصوصی است که به هیچ وجه به روسیه برای دور زدن تحریم ها کمک نمی کند.»

این گروه روسی همچنین وزارت خزانه داری را به شیوه های رقابت ناعادلانه و اعمال نفوذ برای صنعت ماینینگ آمریکا متهم می کند، بدین معنی که قوانین سازمان تجارت جهانی را نقض می کند. مدیر عامل بیتریور، ایگور رونتس (Igor Runets)، اقدام این وزارتخانه را تحت عنوان «تلاشی برای تغییر موازنه قدرت جهانی به نفع شرکت های آمریکایی و حذف بزرگترین رقیب روسی از بازار» توصیف می کند.

بیت ریور ادعا می کند که علیرغم محدودیت ها، تمام تاسیسات تولیدی و دفاتر آن در روسیه به طور عادی کار می کنند. این شرکت همچنین به ارائه خدمات به مشتریان بین‌المللی خود ادامه می‌دهد، که قصد خود را برای همکاری بیشتر با اپراتور ماینینگ بیت‌کوین روسی تایید کرده‌اند.

متحدان غربی چندین مجموعه تحریمی علیه روسیه ارائه کرده اند که دسترسی این کشور به منابع مالی جهانی و ذخایر خارجی را محدود کرده است. این نگرانی وجود دارد که دولت و شهروندان روسیه ممکن است از ارزهای دیجیتال برای فرار از محدودیت ها استفاده کنند. مقامات مسکو مزیت های رقابتی روسیه برای ماینینگ را از نظر منابع انرژی ارزان و آب و هوای خنک معرفی کرده اند. پیش نویس قانونی که برای قانونگذاری این بخش تنظیم شده بود در ماه آوریل به مجلس ارائه شد.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین