/ فین تک های ارزهای دیجیتال / با خرید مجموعه‌ های کریپتوپانکز و میبیتس توسط یوگا لبز، کف قیمت بورد ایپ 25 درصد افزایش یافت

زمان مطالعه : 5 دقیقه

با خرید مجموعه‌ های کریپتوپانکز و میبیتس توسط یوگا لبز، کف قیمت بورد ایپ 25 درصد افزایش یافت

با خرید مجموعه‌ های کریپتوپانکز و میبیتس توسط یوگا لبز، کف قیمت بورد ایپ 25 درصد افزایش یافت

پس از اینکه یوگا لبز اعلام کرد که مجموعه‌ های کریپتو پانکز (CryptoPunks) و میبیتس (Meebits) را خریداری کرده است، کف قیمت NFT بورد ایپ یات کلاب 25 درصد افزایش یافت.

مجموعه NFT بورد ایپ یات کلاب در کمتر از یک روز شاهد افزایش 25 درصدی قیمت کف بود. این حرکت پس از خبر عمده اعلام شده توسط شرکت پشتیبان آن صورت گرفت.

یوگالبز (Yuga Labs) شرکت سازنده مجموعه‌ های NFT بورد ایپ یات کلاب اعلام کرد که مجموعه‌ های کریپتو پانکز و میبیتس را خریداری کرده است:

در این رابطه بخوانید‌ : حریم خصوصی داده ها در هوش مصنوعی: آیا ChatGPT با استانداردهای GDPR مطابقت دارد؟

امروز ما مشتاقیم که اعلام کنیم یوگا IP مجموعه‌ های NFT کریپتو پانکز و میبیتس را از لاروا لبز (Larva Labs) خریداری کرده است. این بدان معناست که ما اکنون مالک برندها، حق چاپ (کپی رایت) در هنر و سایر حقوق IP برای هر دو مجموعه، به همراه 423 کریپتو پانکز و 1711 میبیتس هستیم.

این تیم همچنین توضیح داد که اولین قدم این خواهد بود که به زودی به دارندگان کریپتو پانکز و میبیتس همان حقوق تجاری اعطا شود که صاحبان بورد ایپ یات کلاب (BAYC) و موتانت ایپ یات کلاب (MAYC) از آن برخوردار هستند.

این به این معنی است که توسعه دهندگان می توانند از کریپتو پانکز و میبیتس در پروژه های مبتنی بر وب تری (web3) خود استفاده کنند.

با این حال، یوگا لبز همچنین اعلام کرد: کاری که ما قصد انجام آن را نداریم این است که این مجموعه‌ های NFT را به مدل کلابی (club) که برای بورد ایپ یات کلاب توسعه داده‌ ایم، تبدیل کنیم.

مدتی بعد، میزان فروش بورد ایپ یات کلاب افزایش یافت. 14 فروش در 90 دقیقه انجام شد که کف قیمت برای این مجموعه تا 25 درصد افزایش یافت و در حال حاضر بالای 90 اتریوم (ETH) است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین