/ عمومی / گلکسی دیجیتال عرضه عمومی سهام خود در ایالات متحده را تا سال 2022 به تعویق انداخت

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

گلکسی دیجیتال عرضه عمومی سهام خود در ایالات متحده را تا سال 2022 به تعویق انداخت

گلکسی دیجیتال عرضه عمومی سهام خود در ایالات متحده را تا سال 2022 به تعویق انداخت

گلکسی دیجیتال ( Galaxy Digital) پس از خرید بیتگو (BitGo)در ماه می، انتظار دارد این معامله را در سه ماه اول سال 2022 به اتمام برساند.

سهام گلکسی دیجیتال هولدینگ (Galaxy Digital Holding)، شرکت مدیریت سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال مایک نووگراتز (Mike Novogratz)، طبق برنامه ریزی قبلی شرکت، در اواخر سال 2021 در ایالات متحده عرضه نمی شود.

نووگراتز، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت، روز دوشنبه اعلام کرد گلکسی دیجیتال برنامه های خود را برای عرضه عمومی سهامش در ایالات متحده به تعویق انداخته است و اکنون انتظار می رود در سه ماهه اول سال 2022 عرضه شود.

در این رابطه بخوانید‌ : هوش مصنوعی GPT-4o چیست و چه تفاوتی با نسخه های قبلی دارد؟

او گفت: ما مشتاقانه منتظر عرضه سهام خود در ایالات متحده و به اتمام رساندن خرید بیتگو هستیم، که اکنون انتظار می رود در سه ماهه اول سال 2022 رخ دهد.

گلکسی گفت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده هنوز عرضه سهام گلکسی دیجیتال در یک اکسچنج آمریکایی را تایید نکرده است.

گلکسی دیجیتال به طور رسمی برنامه های این شرکت را برای عرضه عمومی در ماه می در ایالات متحده اعلام کرد و انتظار می رود که سهام این شرکت در نیمه دوم سال 2021 در ایالات متحده عرضه عمومی شود.

گلکسی دیجیتال یکی از بزرگ‌ ترین شرکت‌ های سرمایه‌ گذاری کریپتو در جهان، در حال حاضر در یک اکسچنج بزرگ در کانادا معامله می‌ شود.

این شرکت اولین عرضه خود را در آگوست 2018 در اکسچنج TSX Venture Exchange تورنتو و پس از خرید استارتاپ کریپتوی کوین کپتال (Coin Capital) آغاز کرد.

سهام گلکسی دیجیتال که تحت نماد GLXY معامله می شود، اخیرا رشد قابل توجهی داشته و هفته گذشته برای اولین بار از مرز 40 دلار گذشت. در زمان نگارش این مطلب قیمت این سهم با رشد 0.2 درصدی در 24 ساعت گذشته در محدوده 41 دلار معامله می شود.

منبع: TSX Venture Exchangeتورنتو

این خبر در حالی منتشر می شود که گلکسی دیجیتال گزارش مالی سه ماهه سوم خود را در روز دوشنبه اعلام کرد. درآمد خالص آن از 42 میلیون دلار در سال گذشته به 517 میلیون دلار افزایش یافته است. گلکسی دیجیتال همچنین گزارش داد تا اکتبر 2021 دارایی هایی تحت مدیریت آن به 3.2 میلیارد دلار رسیده است.

نووگراتز افزود: از آنجایی که اقتصاد دنیای کریپتو به رشد خود ادامه می‌ دهد و روند پذیرش آن سرعت می‌ گیرد، که هم باعث افزایش قیمت دارایی‌ ها شده و هم سرمایه نهادی بیشتری را وارد این فضا می‌ کند، من هرگز نسبت به آینده شرکتمان تا این حد خوشبین نبودم.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

همچنین بخوانید : حمله خسوف در بلاکچین چیست؟(Eclipse Attack)


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین