/ اخبار آلت کوین ها / چارلز هاسکینسون : با وجود کاهش قیمت ارزهای دیجیتال برتر، کاردانو رشد چشمگیری داشته است

زمان مطالعه : 5 دقیقه

چارلز هاسکینسون : با وجود کاهش قیمت ارزهای دیجیتال برتر، کاردانو رشد چشمگیری داشته است

چارلز هاسکینسون : با وجود کاهش قیمت ارزهای دیجیتال برتر، کاردانو رشد چشمگیری داشته است

چارلز هاسکینسون می‌گوید که با وجود کاهش قیمت پلتفرم قراردادهای هوشمند اتریوم (ETH)، کاردانو (ADA) همچنان پرقدرت باقی می‌ ماند.

بنیانگذار کاردانو و مدیر عامل اینپوت اوتپوت هنگ کنگ (IOHK) معیارهای مختلف کاردانو را بررسی کرده و می گوید طی دو سال گذشته همه آنها رشد قابل توجهی داشته اند. وی گفت:

خبر خوب این است که تمامی معیارهای کاردانو از اول ژانویه 2020 تا انتهای سال جاری یعنی 31 دسامبر 2021  در وضعیت صعودی قرار داشتند. شرایط این شاخص ها در 24 ماه گذشته از میزان کاردانوی سهام گذاری شده گرفته تا میزان کاربران فعال، سیگنال های اجتماعی، ایجاد حساب کاربری در ردیت، تلگرام و …، حجم تراکنش ها در کاردانو، افزایش کاربرد ها و سودمندی کاردانو، اکوسیستم برنامه غیر متمرکز (DApp) که برای کاردانو ایجاد شد و حتی سرمایه گذاری در آن، کاملا استثنایی بوده است. هر معیاری که فکرش را بکنید بهبود یافته است. موردی وجود ندارد که رشد نکرده باشد.

در این رابطه بخوانید‌ : معاملات الگوریتمی (Algo Trading) چیست؟ و چگونه عمل میکند؟

اظهارات هاسکینسون در حالی منتشر می شود که قیمت کاردانو از زمان رسیدن به اوج تاریخی 3.10 دلار در اوایل سپتامبر، همچنان در روند نزولی قرار دارد. در زمان نگارش این مطلب کاردانو با قیمت 1.24 دلار معامله می شود.

خالق کاردانو تاکید کرد که روند قیمتی کاردانو فقط یک موضوع موقتی است و او معتقد است که هفتمین رمزارز بزرگ هنوز هم یکی از رهبران در فضای دارایی های دیجیتال است.

رون قیمت کاردانو باعث می‌ شود فکر کنید که این‌ سیگنال های صعودی وجود ندارند یا این یک فانتزی است زیرا 10 سال گذشته است و تا آن زمان تمام اثر شبکه از بین رفته است. اما افرادی که واقعا توجه می کنند متوجه می شوند که ما سریعتر از اکثر پروژه های دیگر در این فضا ، در حال توسعه هستیم. ما هنوز در بسیاری از موارد برتر هستیم. واقعیت این است که وقتی واقعا به آن نگاه می کنید، این یک نرم افزار واقعی و یک کد واقعی است.

هاسکینسون همچنین آنچه را که برای توسعه کاردانو در سال آینده انتظار می رود، به اشتراک گذاشت.

به‌ روزرسانی‌ های بسیار مهمی ایجاد می شوند و تیم‌های بیشتری وارد می‌ شوند. تمرکززدایی بیشتری اتفاق می افتد و سال آینده ما شاهد شکل گیری یک پروژه متن باز بسیار جدی و پیشرو در صنعت کریپتو خواهیم بود که فکر می کنم بوروکراسی متن باز و مدیریت منبع باز در آن به درستی انجام شده و برای مشارکت بالای ده ها و صدها شرکت ساخته شده است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین