/ اخبار ارز دیجیتال / ویزا خدمات مشاوره ارز دیجیتال را برای کسب و کارها و بانک‌ها راه اندازی می کند

زمان مطالعه : 5 دقیقه

ویزا خدمات مشاوره ارز دیجیتال را برای کسب و کارها و بانک‌ها راه اندازی می کند

ویزا خدمات مشاوره ارز دیجیتال را برای کسب و کارها و بانک‌ها راه اندازی می کند

خدمات مشاوره کریپتوی ویزا برای تقویت پذیرش عمومی ارزهای دیجیتال راه اندازی می شود.

غول‌ پرداخت ویزا خدمات مشاوره جدیدی را راه‌اندازی می‌کند تا به مشتریان خود کمک کند در دنیای ارزهای دیجیتال مشارکت کنند.

این شرکت در 8 دسامبر گفت که بخش مشاوره رمزارزی که در حوزه مشاوره و تجزیه و تحلیل آن قرار دارد، به موسسات مالی، کسب و کارهای خرد و سایر شرکت‌ها در مورد همه چیز ، از ارائه ویژگی‌های کریپتو و کشف توکن‌های غیرمثلی گرفته تا توسعه کیف پول برای ارزهای دیجیتال بانک مرکزی مشاوره ارائه خواهد کرد.

در این رابطه بخوانید‌ : آدرس مخفی چیست و چگونه کار می کند؟

به گفته ویزا، بخشی از علاقه بانک ها به ارزهای دیجیتال در رقابت باقی ماندن است. ویزا با استناد به تحقیقات اخیرش گفت که «40 درصد از صاحبان ارز دیجیتال گزارش داده‌اند احتمالاً بانک اصلی خود را به بانکی که محصولات مرتبط با کریپتو را در 12 ماه آینده ارائه می‌دهد تغییر دهند.»

به گفته رویترز، شرکت خدمات مالی آمریکایی (UMB) مشتری خدمات مشاوره کریپتوی ویزا است. اوما ویلسون، معاون اجرایی بانک (UMB) گفت: ما از طریق ویزا درباره رمزارزها و استیبل کوین‌ها و کاربرد آنها که بیشتر مربوط به خطوط تجاری خرد ما هستند، اطلاعات بیشتری کسب می کنیم.

این اقدام نشان‌دهنده آخرین تلاش ویزا برای پیشروی بیشتر در صنعت ارزهای دیجیتال است. این شرکت در گذشته برای ثبت اختراعات متعدد مرتبط با بلاک چین اقدام کرده است. تیم تحقیقاتی ویزا همچنین در حال کار بر روی پروژه «کانال پرداخت جهانی» است که چندین شبکه بلاک چین را به هم متصل می‌کند و امکان انتقال دارایی‌های دیجیتال از پروتکل‌ها و کیف پول‌های مختلف را فراهم می کند.

ویزا یکی از شرکت های پرداختی است که در سال های اخیر وارد حوزه ارزهای دیجیتال شده است. مسترکارت رقیب آن نیز ، اخیراً کارت‌های پرداخت مرتبط با کریپتو را در منطقه آسیا-اقیانوسیه عرضه کرده است، در حالی که غول‌ پرداخت آنلاین پی پل نیز در اوایل سال جاری یک اپلیکیشن جدید برای کریپتو ، پس‌انداز و واریز مستقیم راه‌اندازی کرد.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین