/ اخبار بیت کوین / میلیاردر مصری: همچنان نسبت به طلا خوش بین هستم؛ مقایسه طلا با بیت کوین اشتباه است

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

میلیاردر مصری: همچنان نسبت به طلا خوش بین هستم؛ مقایسه طلا با بیت کوین اشتباه است

میلیاردر مصری: همچنان نسبت به طلا خوش بین هستم؛ مقایسه طلا با بیت کوین اشتباه است

میلیاردر مصری نجیب ساویریس(Naguib Sawiris) گفت همچنان نسبت به طلا خوش بین است و قصدی برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (bitcoin) ندارد زیرا چنین سرمایه گذاری یک تجارت بسیار پرخطر است.

ساویریس می گوید طلا هنوز دارایی امن است

ساویریس در برنامه خبری نشنال نیوز (The National News) گفت معتقد است مقایسه طلا و بیت کوین اشتباه است. ساویریس که همچنین مدیر اجرایی هلدینگ سرمایه گذاری اوراسکام (Orascom) مستقر در قاهره است، اصرار دارد که طلا همچنان دارایی امنی است.

او می گوید:«من هنوز [در مورد طلا] بسیار خوشبین هستم و معتقدم یک دارایی امن است. مردم بیت کوین را با طلا مقایسه می کنند که یک مقایسه اشتباه است».

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال ایاس (eos) چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

این میلیاردر به عنوان نشانه ای از حمایت خود از طلا نسبت به ارز دیجیتال، با شرکت ای کی اچ گولد (AKH Gold)، قراردادی را برای اکتشاف 9 بلوک در صحرای شرقی غنی از طلای مصر، امضا کرده است. هولدینگ لامانچا (La Mancha)، با ریاست ساویریس، گزارش کرده است امسال یک صندوق سرمایه گذاری 1.4 میلیارد دلاری را با هدف سرمایه گذاری در استخراج طلا راه اندازی کرده است.

معایب ارزدیجیتال

ساویریس با سرمایه خالص 3.2 میلیارد دلار، اصرار دارد که نوسانات این دارایی ها آنها را به سرمایه گذاری های پر خطری تبدیل می کند و به افرادی که روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنند هشدار داد که باید انتظار از دست دادن سرمایه خود را داشته باشند.

او گفت:«هنگامی که روز قیامت فرا رسد، آخرین افراد در صف شکست خواهند خورد».

جالب اینجاست که این میلیاردر همچنین در مورد حباب ارزش گذاری دارایی ها هشدار داده است زیرا تصمیمات دولتی در برابر اقتصاد ازاد کُند عمل می کند. به گفته ساویریس، برخی از سهم ها بیش از حد قیمت گذاری شده اند و دیر یا زود اصلاح خواهند شد.

او همچنین به سرمایه گذاران توصیه کرد در مورد نحوه تعادل مجموع پرتفوی خود و سهامی که از بازارهای سهام انتخاب می کنند، گزینشی عمل کنند. وی افزود سرمایه گذاران نباید همیشه تمام پول خود را سرمایه گذاری کنند، زیرا نمی دانند در آینده چه پیش خواهد آمد.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید