/ اخبار اکسچنج ها / مدیر عامل کوین بیس : رشد پلتفرم NFT‌ ما می‌ تواند از رمزارز ها بیشتر شود

زمان مطالعه : 5 دقیقه

مدیر عامل کوین بیس : رشد پلتفرم NFT‌ ما می‌ تواند از رمزارز ها بیشتر شود

مدیر عامل کوین بیس : رشد پلتفرم NFT‌ ما می‌ تواند از رمزارز ها بیشتر شود

در طول 30 روز گذشته افرادی که برای پلتفرم NFT کوینبیس (Coinbase) ثبت نام کرده اند ده برابر بیشتر از  اوپن سی(OpenSea) بوده است.

اکسچنج ارز دیجیتال کوینبیس آماده می شود تا پلتفرم توکن غیر قابل معاوضه (NFT) خود را راه اندازی کند و برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong) مدیر عامل شرکت اهمیت ارائه NFT پیش روی این شرکت را ارزیابی کرده است.

سه شنبه کوینبیس نتایج مالی سه ماهه سوم سال خود را منتشر کرد و درآمد 1.2 میلیارد دلاری را گزارش کرد که عمدتا از کارمزد تراکنش‌ های این پلتفرم در معاملات ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) حاصل می‌ شود. این شرکت، بزرگترین اکسچنج ارزهای دیجیتال در ایالات متحده است که سهام آن به صورت عمومی در نزدک (Nasdaq) معامله می شود.

در این رابطه بخوانید‌ : آلت لیر چیست؟معرفی پلتفرم AltLayer و توکن ALT

ارائه NFT کوینبیس به طرز قابل توجهی عملکرد این اکسچنج را بهبود می بخشد، زیرا پلتفرم NFT می تواند کل تجارت ارزهای دیجیتال حال حاضر کوینبیس را تغییر دهد. بلومبرگ گزارش داد آرمسترانگ این بیانیه را در یک کنفرانس تلفنی در روز سه شنبه بیان کرد.

مدیر عامل کوینبیس گفت: ما در خصوصNFT ها بسیار هیجان زده ایم، این یک بخش بسیار بزرگ برای ارزهای دیجیتال در آینده خواهد بود و امروز هم همینطور است. وی افزود این می تواند به بزرگی یا حتی بزرگتر از کل کسب و و کار ارزهای دیجیتال کوینبیس باشد. این سرویس تجربه ای شبیه به رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد و به کاربران امکان می دهد پروفایل های مختلف را دنبال کرده و به روز رسانی ها را دریافت کنند.

از آنجایی که کوینبیس انتظار دارد پلتفرم NFT خود را در اوایل سال جاری راه اندازی کند، بسیاری از افراد تمایل خود را برای امتحان این پیشنهاد ابراز کرده اند. چند روز پس از اینکه کوینبیس لیست انتظار NFT خود را در ماه اکتبر آغاز کرد، بیش از یک میلیون نفر برای این پلتفرم ثبت نام کردند.

تعداد متقاضیان رو به افزایش است، طوری که طبق گزارشات، کوینبیس 2.5 میلیون ایمیل دریافت کرده که به دنبال ثبت نام هستند. این تنها بخش کوچکی از مجموع 68 میلیون کاربر تایید شده و 8.8 میلیون کاربر فعال ماهانه کوینبیس در سه ماهه دوم 2021 است.

طبق داده‌ های دپ رادار (DappRadar)، اوپن سی، بزرگ‌ ترین بازار NFT در جهان، طی 30 روز گذشته بیش از 1.7 میلیارد دلار تراکنش‌ را پردازش کرده و بیش از 230.000 کاربر در این دوره با قراردادهای هوشمند آن تعامل داشته‌ اند.

کوینبیس تنها یکی از اکسچنج های ارز دیجیتال است که پلتفرم‌ های NFT خود را در میان رشد پارابولیک صنعت NFT برنامه‌ ریزی و یا راه‌ اندازی کرده‌ است. در ماه سپتامبر، اکسچنج اف تی ایکس (FTX) نیز از راه‌اندازی بازار NFT خود خبر داد. بایننس بزرگترین اکسچنج کریپتوی جهان نیز راه اندازی پلتفرم NFT خود را در ماه ژوئن اعلام کرد.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین