/ عمومی / مدونا با خرید یک NFT جدید بورد ایپ به قیمت 560 هزار دلار، وارد دنیای متاورس می شود

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

مدونا با خرید یک NFT جدید بورد ایپ به قیمت 560 هزار دلار، وارد دنیای متاورس می شود

مدونا با خرید یک NFT جدید بورد ایپ به قیمت 560 هزار دلار، وارد دنیای متاورس می شود

مدونا (Madonna ) ملکه پاپ، آخرین هنرمندی است که یک NFT بورد ایپ به ارزش بیش از نیم میلیون دلار را خریداری کرده است.

آخرین عضوی که به بورد ایپ یات کلاب (BAYC) پیوسته، مدونا، ملکه پاپ است.

این ستاره 63 ساله پاپ در پستی در توییتر اعلام کرد که پس از خرید یک NFT بورد ایپ به ارزش بیش از نیم میلیون دلار وارد دنیای متاورس شده است. مدونا، بورد ایپ شماره 4988 که یک پستاندار DMT با یک تی‌ راه آرم بدون آستین و یک کلاه S&M است را خریداری کرد.

در این رابطه بخوانید‌ : لیکوییدیتی (liquidity) در صرافی های ارز دیجیتال چیست؟

دختر متاورس

مون پی (MoonPay)، سیستم کاستدی ارزهای دیجیتال و پردازشگر پرداخت که به عنوان یک سرویس ارائه خدمات برای افراد مشهور علاقه مند به خرید NFT عمل می کند، آخرین تراکنش را انجام داد.

این شرکت قبلا MoonPay Concierge یک سرویس جدید برای افراد مشهور و ثروتمند که علاقه‌ مند به خرید ارزهای دیجیتال و NFT های گران قیمت هستند را راه‌ اندازی کرده بود. اسنوپ داگ (Snoop Dogg)، گانا (Gunna)، میک میل (Meek Mill)، لیل بیبی (Lil Baby)، گوئینت پالترو (Gwyneth Paltrow)، دیپلو (Diplo) و کوین هارت (Kevin Hart) از مشتریان معروف آن هستند.

آخرین داده‌ های بازار NFT اوپن سی (OpenSea) نشان می دهد که مون پی ده روز پیش 180 اتریوم (تقریبا 564 هزار دلار) را به دست آورد و سپس این اتریوم ها در 23 مارس به والت این خواننده منتقل شد. علیرغم اینکه هنرمندان برجسته به طور فزاینده ای از دنیای NFT استفاده می کنند، بسیاری از طرفداران مدونا از او راضی نبودند. یکی از کاربران شکایت کرد و گفت:

مدونا. من همیشه شما را دنبال کرده‌ ام، اما این بسیار ناامیدکننده است.

تلاش این ستاره پاپ در صنعت ارزهای دیجیتال به سال 2018، زمانی که او با شرکت بلاکچین (blockchain ) ریپل به رهبری برد گارلینگ‌ هاوس (Garlinghouse)، برای جمع‌ آوری سرمایه برای کودکان یتیم در میامی شریک شد، بازمی‌ گردد.

افراد مشهور (سلبریتی ها) در بورد ایپ یات کلاب

این خواننده به لیست در حال رشد افراد مشهوری می‌ پیوندد که یکی از برجسته‌ ترین مجموعه‌ های NFT را خریداری کرده اند. برای اولین بار، جاستین بیبر (Justin Bieber)، خواننده کانادایی، در یک بازه زمانی چند هفته ای دو خرید انجام داده که ارزش آخرین خرید او 470 هزار دلار است. پیش از این، او یک NFT بورد ایپ به قیمت 1.3 میلیون دلار (500 اتریوم) را خریداری کرده بود. همچنین مارشال ماترز (Marshall Mathers) که بیشتر با نام امینم (Eminem) شناخته می شود، با 123.45 اتریوم (462,000 دلار)، NFT بورد ایپ شماره 9055# را خریداری کرد.


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید