/ اخبار بیت کوین / مایک نووگراتز: بیت کوین با وجود سقوط اخیر قیمت همچنان اینترنت انتقال ارزش است

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

مایک نووگراتز: بیت کوین با وجود سقوط اخیر قیمت همچنان اینترنت انتقال ارزش است

مایک نووگراتز: بیت کوین با وجود سقوط اخیر قیمت همچنان اینترنت انتقال ارزش است

پس از سقوط قیمت بیت کوین (BTC) در روز سه شنبه ، درست روزی که بیت کوین (Bitcoin) در السالوادور به پول قانونی تبدیل شد نوسانات بازار ارزهای دیجیتال مجددا آغاز شده است. اما برای بسیاری از جمله مایک نووگراتز (Mike Novogratz) ، مدیرعامل گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) ، این اتفاق غیر منتظره نبود.

 

این میلیاردر مشهور در گفتگو با بلومبرگ گفت بازار کریپتو همچنان تحت سلطه سرمایه گذاران خرد است که از ورود اخیر موسساتی مانند ویزا و آمازون به این حوزه بسیار هیجان زده هستند.

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال مانا (MANA) چیست؟

 

وی گفت: “مردم می دانند بازار کریپتو فقط شامل بیت کوین (Bitcoin) نیست که به عنوان یک محافظ در برابر سیاست های مالی خریداری می شود. اما نکته مهم تر وب 3.0 است. بیت کوین (Bitcoin) اینترنت انتقال ارزش است. ”

 

به گفته نووگراتز اخبار اخیر غول های مالی و خرد توجه بسیاری را جلب کرده است ، مانند خرید توکن های غیرقابل تعویض از سوی ویزا و اعلامیه والمارت (Walmart) برای استخدام مدیر بخش محصولات کریپتو و همچنین آگهی های شغلی آمازون برای جذب متخصصان این حوزه.

 

نووگراتز گفت سرمایه گذاران کمی بیش از حد هیجان زده شدند و افزود” هیچ سرمایه گذاری نمی خواهد نسل بعدی اینترنت را از دست بدهد. ”

 

از آنجا که شرکت گلکسی دیجیتال متعلق به وی در حال برنامه ریزی برای خرید بیت گو (BitGo) ، ارائه دهنده زیرساخت کیف پول بیت کوین (Bitcoin) السالوادور است ، نووگراتز همچنین در مورد عرضه کیف پول چیوو اظهار نظر کرد.

 

کیف پول چیوو که از سوی دولت السالوادور عرضه شده خطاهای ظرفیت سرور را تجربه می کند ، اما نووگراتز معتقد است این مشکلات فنی با گذشت زمان رفع می شود. وی گفت سوال اصلی این است که سیستم در شش یا 12 هفته آینده چگونه کار می کند و افزود راه اندازی چنین پروژه هایی در این مقیاس آسان نیست.

 

همچنین بخوانید : معرفی انواع کیف پول بیت کوین و راه های محافظت از آن

بیت کوین (Bitcoin) روز سه شنبه با افت شدیدی به 43000 دلار رسید و بیش از 3.54 میلیارد دلار در بازارهای مشتقه لیکوئید شد. بیت کوین (Bitcoin) در زمان نگارش این مطلب تا حدودی احیا شده و به 46226 دلار رسیده است.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین