/ اخبار آلت کوین ها / قیمت کاردانو مقاومت خود را حفظ می کند

زمان مطالعه : 5 دقیقه

قیمت کاردانو مقاومت خود را حفظ می کند

قیمت کاردانو مقاومت خود را حفظ می کند

در 24 ساعت گذشته، بازار ارزهای دیجیتال، حال و هوای متناقضی را تجربه کرده است. با این حال، سودها جزئی هستند و بیشتر کوین ها رشد کمتر از 1 درصدی را نشان می دهند. سند باکس (SAND) و انجین کوین (ENJ) با رشد های 11 و 13 درصدی، بیشترین رشد را داشتند.

پرایس اکشن کاردانو

کاردانو (ADA) همچنین نشانه‌ هایی از کاهش قیمت را نشان می‌ دهد و در چند ساعت به 1.42 دلار کاهش یافته در حالی که ارزش بازار آن 59,530,615,864 دلار است.

در این رابطه بخوانید‌ : بلاکچین (Blockchain) چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

مقاومت بعدی آن 1.47 دلار است. خریداران در یک شکست صعودی موفقیت آمیز، تلاش خواهند کرد تا قیمت را به مقاومت بعدی در 1.87 دلار برسانند.

از سوی دیگر، با توجه به احساسات فعلی بازار، بعید است فروشندگان به راحتی تسلیم شوند و تلاش خواهند کرد تا قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه برگردانند.

در این مورد، جفت ارز کاردانو به تتر (ADA/USDT) می تواند تا سطح حمایت قدرتمند خود در 1.18 دلار کاهش یابد. یک شکست به زیر سطح 1.18 دلار و بسته شدن قیمت زیر آن محدوده می تواند قیمت این جفت ارز را به یک دلار برساند.

مقاومت – 1.47 دلار

حمایت – 1.32 دلار

برنامه های هاسکینسون برای کاردانو در 2022

بنیانگذار کاردانو و مدیر عامل اینپوت اوتپوت هنگ کنگ (IOHK) اخیرا در یوتیوب در مورد نقاط عطف سال 2021 و جاه طلبی های آینده خود صحبت کرد.

فهرست هاسکینسون شامل تکمیل طرح‌ هایی برای استفاده از فناوری بلاکچین جهت ارائه وام‌ به فقیرترین مردم جهان از طریق تامین مالی غیرمتمرکز است.

وی معتقد است که توانمندسازی افراد از نظر مالی در سراسر آفریقا می تواند عواقب گسترده ای داشته باشد و می تواند امور مالی سنتی را مختل کند.

پس از آن، هاسکینسون فهرستی از نقاط عطف تکنولوژیکی برای سال آینده را بررسی کرد و گفت ساختار رسمی پروژه متن باز مشابه هایپر لجر (Hyperledger) برای لینوکس ایجاد خواهد شد. وی افزود که بسیاری از موسسات به این فناوری متصل خواهند شد و همه افرادی که هم اکنون روی آن کار می کنند، از جمله من، از روش های جدیدی استفاده خواهند کرد.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

همچنین بخوانید : بایننس کوین (BNB) چیست؟ و چه کاربردی دارد؟


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید