/ اخبار اکسچنج ها / قیمت سهام رابین هود نسبت به اوج قیمتی ماه آگوست، 70 درصد کاهش یافت

زمان مطالعه : 5 دقیقه

قیمت سهام رابین هود نسبت به اوج قیمتی ماه آگوست، 70 درصد کاهش یافت

قیمت سهام رابین هود نسبت به اوج قیمتی ماه آگوست، 70 درصد کاهش یافت

پلتفرم رابین هود، یک شرکت خدمات مالی است که به عنوان یک پلتفرم معاملاتی خرد برای کاربران عادی عمل می کند. این شرکت به دلیل ارائه خدمات سهام میم ها (meme) شناخته شده است و در حال حاضر هفت ارز دیجیتال را برای معامله ارائه می دهد.

از 4 آگوست، سهام رابین هود تقریباً 70٪ از  اوج قیمتی 70.39 دلاری خود به 25.94 دلار کاهش یافته و چند هفته زیر قیمت 38 دلاری عرضه اولیه سهام (IPO) خود بوده است. عوامل متعددی در سقوط قیمت آن نقش دارند، مانند کاهش معاملات روزانه سهام ارزدیجیتال و میم ها، با پایان یافتن دوران همه گیری کرونا و بازگشت مردم به دفاتر خود برای کار.

زمانی که معاملات دوج کوین (Dogecoin) حدود 41 درصد از کل درآمد رابین هود و 62 درصد از 233 میلیون دلار حاصل از معاملات ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داد، پلتفرم رابین هود در سه ماهه دوم سال 2021 درآمد چشمگیری کسب کرد.

در این رابطه بخوانید‌ : آلت کوین چیست؟ و چه تفاوتی با بیت کوین دارد؟

با این حال، معاملات ارزهای دیجیتال در سه ماهه سوم 79 درصد کاهش یافت و تنها 19 درصد از کل درآمد آن را به خود اختصاص داد.

کریس مک دونالد (Chris MacDonald)، یکی از حامیان تیپ رنکس (TipRanks)، همچنان معتقد است که ارزهای دیجیتال رمز موفقیت بلندمدت رابین هود هستند : «به نظر می رسد رابین هود همچنان تلاش می کند تا به پرکاربردترین اکسچنج موجود تبدیل شود. کسانی که ارز های دیجیتال را باور دارند و مطمئن هستند که این بازار پایدار خواهد بود، بهتر است هرچه سریع تر این شرکت را بررسی کنند.»

همچنین تقاضای زیادی برای راه اندازی ویژگی کیف پول پلتفرم رابین هود وجود دارد، که در حال حاضر بیش از 1.6 میلیون کاربر در لیست انتظار خود دارد. این رقم تقریباً 7٪ از کل پایگاه کاربران آن در پایان سه ماهه سوم 2021 است. در حالی که برخی قصد دارند تا بیشتر با این کیف پول معاملات خود را انجام دهند، برخی دیگر ممکن است قصد خارج کردن توکن های خود از این پلتفرم را داشته باشند.

این اکسچنج هیچ خبر قطعی در مورد لیست کردن شیبا اینو (Shiba Inu) در پلتفرم خود اعلام نکرده است. فشار زیادی از سوی جامعه برای لیست کردن این ارز در این پلتفرم وجود دارد، از جمله درخواستی که در حال حاضر 541000 امضا دارد. رقیب این پلتفرم، کراکن (Kraken)، در هفته اخیر معاملات شیبا را راه اندازی کرد که با افزایش 30 درصدی قیمت آن همراه شد. چنین حرکت قیمتی احتمالا رابینهود را برای لیست کردن این میم کوین ، با توجه به پتانسیل تکرار رشدی که از معاملات دوج (DOGE) در سه ماهه دوم تجربه کرد، ترغیب می کند.

علیرغم افت قیمت فعلی، به نظر می رسد وال استریت فعلاً رمزارز رابین هود را مطلوب می بیند. نزدک (Nasdaq) میانگین هدف قیمت 45 دلاری را از 13 تحلیلگر اعلام کرد ، که نشان دهنده پتانسیل صعودی 73.3 درصدی این ارز است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید