/ قانون‌گذاری / قانونگذار هندی: رمزارزها در صورت استفاده غیرقانونی باید ممنوع شوند

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

قانونگذار هندی: رمزارزها در صورت استفاده غیرقانونی باید ممنوع شوند

قانونگذار هندی: رمزارزها در صورت استفاده غیرقانونی باید ممنوع شوند

وزیر امور خارجه هند می‌گوید« اگر ارزهای دیجیتال برای مقاصد غیرقانونی استفاده شوند، باید ممنوع شوند. در همین حال، گزارش شده است که دولت هند در حال ایجاد تغییراتی در لایحه کریپتو است که قرار است در جلسه فعلی پارلمان مورد بررسی قرار گیرد».

نظر وزیر امور خارجه هند در مورد مقررات ارزهای دیجیتال و کریپتو

میناکشی لکی (Meenakshi Lekhi)، وزیر امور خارجه هند، گفت اگر از ارزهای دیجیتال برای آسیب رساندن به حاکمیت و یکپارچگی هند استفاده شود، باید ممنوع شوند.

لکی همچنین وزیر فرهنگ فعلی هند است. او در می 2014 از حزب بهاراتیا جاناتا (BJP) به عضویت شانزدهمین لوک سبها (Lok Sabha) انتخاب شد. او در مه 2019 دوباره به عضویت هفدهمین لوک سبها انتخاب شد.

در این رابطه بخوانید‌ : حد ضرر (Stop-Loss) در معاملات ارز دیجیتال چیست؟

به نقل از نشریه IANS، لکی در سخنرانی ششمین اجلاس جهانی فناوری که هفته گذشته به طور مشترک توسط وزارت امور خارجه و مرکز کارنگی هند برگزار شد، گفت:

«اگر قرار است از ارز دیجیتال برای راه اندازی حملات سایبری و یا سایر حملات به هند، انجام انواع کارهای غیرقانونی و غیراخلاقی مانند قاچاق مواد مخدر استفاده شود، باید همه اینها را متوقف کنیم».

وی افزود:«من مطمئن هستم که وزارت دارایی و وزارت فناوری اطلاعات، این جنبه ها را عمیقا بررسی کرده اند.»

وزیر امور خارجه در ادامه گفت:« پلتفرم‌ها و اکسچنج های ارز دیجیتال متعلق به افرادی است که سعی می‌کنند از مالیات فرار کنند و همچنین بدون اینکه به کشوری که این ثروت را در آن می سازند مزایایی دهند، پول را از آن خارج می کنند».

گزارش شده است که دولت هند در حال ایجاد تغییراتی در لایحه ارزهای دیجیتال است که قرار است در جلسه فعلی لوک سبها، مجلس نمایندگان پارلمان هند مورد بررسی قرار گیرد.

نارندرا مودی (Narendra Modi)، نخست وزیر هند، ریاست برخی جلسات در مورد قوانین ارز دیجیتال در هند را بر عهده داشته و تصمیم نهایی را در مورد مقررات آن اتخاذ خواهد کرد. او اخیراً گفته است که ارز دیجیتال باید برای تقویت دموکراسی استفاده شود و آن را تضعیف نکند.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که دولت هند در حال برنامه‌ریزی برای قانون گذاری دارایی‌های ارزدیجیتال است، اما استفاده از آن ها را برای پرداخت‌ هزینه ها ممنوع می‌کند. با این حال، بانک مرکزی هند (RBI)، نگرانی‌های عمده‌ای را در مورد ارزهای دیجیتال ابراز کرده است و در آخرین جلسه هیئت مدیره مرکزی خود گفته است که ارز دیجیتال باید به طور کامل ممنوع شود، و تاکید کرد که ممنوعیت جزئی کارساز نخواهد بود.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین