/ اخبار بیت کوین / فرودگاه بین المللی ونزوئلا بیت کوین(BTC) می پذیرد

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

فرودگاه بین المللی ونزوئلا بیت کوین(BTC) می پذیرد

فرودگاه بین المللی ونزوئلا بیت کوین(BTC) می پذیرد

مدیر فرودگاه مایکتیا(Maiquetia) گفت ما باید در این سیستم های مالی و تکنولوژیکی پیشرفت کنیم تا آمادگی پذیرش آن را داشته باشیم.

گزارش شده یک فرودگاه بین المللی بزرگ در ونزوئلا برای پذیرش ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین(BTC) برای پرداخت هزینه بلیط و یا سرویس های دیگر اعلام آمادگی کرده است.

خبرگزاری محلی ال سیگلو(El Siglo) روز یکشنبه گزارش کرد: فرودگاه بین المللی سیمون بولیوور(Simón Bolívar) در تلاش است تا پرداخت رمزارز ها مطابق با استاندارد ها باشد. این فرودگاه همچنین تحت عنوان مایکتیا (در زبان بومی)شناخته می شود و در مرکز شهر کاراکاس(Caracas)، پایتخت ونزوئلا قرار دارد.

در این رابطه بخوانید‌ : معاملات الگوریتمی (Algo Trading) چیست؟ و چگونه عمل میکند؟

با توجه به اظهارات فردی بورخس(Freddy Borges)، رئیس فرودگاه مایکتیا، فرودگاه قصد دارد رمزارز های زیادی از جمله بیت کوین(BTC)، دش(DASH)، ارز دیجیتال وابسته به نفت ونزوئلا یعنی پترو(Petro) را بپذیرد. وی افزود ریاست فرودگاه با هماهنگی اداره ملی نظارت بر ارزهای دیجیتال ونزوئلا و فعالیت های مرتبط با آن می خواهد یک اپشن جدید برای پرداخت را ارائه کند.

بورخس اشاره کرد معرفی سرویس پرداخت های رمزارز در فرودگاه مایکتیا نشان دهنده تعهد این شرکت برای پیشبرد استانداردهای بین المللی و پذیرش ارزهای دیجیتال است.

طبق گفته مدیر اجرایی ، گزینه پرداخت از طریق رمزارز ها به نفع توریست های خارجی خواهد بود.

این خبر در حالی منتشر می شود که ونزوئلا در حال آزمایش ارز دیجیتال بانک مرکزی این کشور (CBDC)، برای راه اندازی ارز دیجیتال بولیوار ونزوئلا(Venezuelan bolivar) توسط بانک مرکزی این کشور در 1 اکتبر است. بر خلاف CBDC که به پول ملی ونزوئلا وابسته است، پترو(Petro) یک ارز وابسته به نفت(با پشتوانه نفتی) است که توسط دولت در فوریه 2018 راه اندازی شده است.

در سال های اخیر چندین فرودگاه در سرتاسر جهان در حال بررسی راه هایی برای ارائه خدمات پرداخت رمزارز ها و خدمات مبتنی بر بلاکچین (blockchain) برای ارائه گزینه های بهتر به جای پرداخت های نقدی و بهبود خدمات مشتریان هستند. خط هوایی لیتوانی به نام ایربالتیک(airBaltic) نیز بعد از راه اندازی خدمات پرداخت رمزارز ها در سال 2014، پذیرش اتریوم(ETH) و دوج کوین(DOGE) را برای تهیه بلیط آغاز کرده است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید