/ تکنولوژی بلاکچین / فراری با شرکت بلاک چین سوئیسی ولاس (Velas) قرارداد بست

زمان مطالعه : 5 دقیقه

فراری با شرکت بلاک چین سوئیسی ولاس (Velas) قرارداد بست

فراری با شرکت بلاک چین سوئیسی ولاس (Velas) قرارداد بست

فراری با همکاری استارتاپ بلاک چین ولاس (Velas)، محتوای دیجیتال انحصاری را برای طرفداران خود منتشر خواهد کرد.

تولیدکننده خودروهای لوکس ایتالیایی فراری با مشارکت استارتاپ بلاک چین ولاس نتورک (Velas Network) به صنعت بلاک چین وارد می شود.

فراری روز دوشنبه رسما اعلام کرد که قراردادی چند ساله با ولاس امضا کرده است تا به طور مشترک “محتوای دیجیتال انحصاری” را برای طرفداران اسکودریا منتشر کند. ولاس همچنین اسپانسر اصلی سری مسابقات دیجیتال فراری (Esports) خواهد بود که در سری مسابقات دیجیتال فرمول 1 رقابت می کند.

در این رابطه بخوانید‌ : متادیتا (metadata) در تراکنش های بلاک چین چیست؟

این اطلاعیه ولاس را به عنوان یک شرکت بزرگ در صنعت دارایی های دیجیتال و بلاک چین توصیف می کند و بر تمرکز این استارتاپ بر روی توکن های غیرقابل تعویض (NFT) تاکید می کند:ولاس شرکتی در حوزه بلاک چین و (NFT) است و خود را از طریق عملکرد و نوآوری خدمات و رهبری فناوری اش متمایز کرده است، ویژگی هایی که آن را با تیم (Maranello) متحد می کند.

ماتیا بینوتو، مدیر اسکودریا فراری خاطرنشان کرد که این شرکت ولاس را به عنوان یکی از شرکای برتر خود انتخاب کرد، زیرا این شرکت‌ها ارزش‌هایی مانند نوآوری و عملکرد محصولات و خدمات فناوری پیشرفته را به اشتراک می‌گذارند.

یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل تازه منصوب شده ولاس گفت طبیعی است که این شرکت با “یکی دیگر از نمادهای برتر، که فراری است” شریک شود.وی خاطرنشان کرد: “ولاس انواع نوآورانه ای از فناوری های پیشگام را در بلاک چین و محصولات مرتبط معرفی کرده است که اکنون در حوزه ورزش به نمایش گذاشته خواهد شد.”

ولاس یک شبکه بلاک چین منبع باز است که بر ارائه ترکیبی از بهترین ویژگی های ابزار متمرکز و غیرمتمرکز تمرکز می کند. از ماه اکتبر، این شرکت 100 میلیون دلار به استارت‌آپ‌هایی که بر بستر بلاک چین ولاس ایجاد شدند اختصاص داده است که نسبت به وعده اولیه 5 میلیون دلاری اش افزایش چشمگیری داشت.

توکن (VLX)، توکن بومی بلاک چین ولاس نیز اخیراً پیشرفت چشمگیری داشته است. طبق داده‌های کوین گکو (CoinGecko)، این توکن با قیمت 0.346 دلار معامله می‌شود و در 24 ساعت گذشته حدود 4 درصد افزایش یافته است. (VLX) در هفت روز گذشته بیش از 70 درصد رشد داشته است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید