/ اخبار اتریوم / شرکت سرمایه گذاری 25 میلیارد دلاری امکان سرمایه گذاری در (GBTC) و (ETHE) را برای مشتریان خود فراهم می کند

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

شرکت سرمایه گذاری 25 میلیارد دلاری امکان سرمایه گذاری در (GBTC) و (ETHE) را برای مشتریان خود فراهم می کند

شرکت سرمایه گذاری 25 میلیارد دلاری امکان سرمایه گذاری در (GBTC) و (ETHE) را برای مشتریان خود فراهم می کند

کاربران ولث فرانت (Wealthfront) در حال حاضر قادر خواهند بود تا 10 درصد از سبد سرمایه گذاری خود را به صندوق بیت کوین (Bitcoin) و اتریوم (Ethereum) گری اسکیل اختصاص دهند.

 

ولث فرانت ، که دارای 25 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت است ، در پست وبلاگی در 29 ژوئیه تأیید کرد دو صندوق گری اسکیل را به مجموعه گزینه های سرمایه گذاری خود اضافه کرده است.

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال بیت کوین اس وی (BSV) چیست؟

 

افزایش اخیر قیمت کریپتوکارنسی ها ، محصولات نهادی مانند صندوق های مختلف گری اسکیل را در کانون توجه قرار داده است. ولث فرانت نیز اکنون به مشتریان خود اجازه می دهد تا در گری اسکیل بیت کوین تراست (GBTC) و گری اسکیل اتریوم تراست (ETHE) سرمایه گذاری کنند.

 

در این پست گفته شد : “خرید کریپتوکارنسی می تواند ترسناک باشد ، بررسی همه گزینه ها ، راه اندازی کیف پول و نظارت بر حساب به زمان بسیاری نیاز دارد. به همین دلیل ما دسترسی به بیت کوین (Bitcoin) و اتریوم (Ethereum) را به سبد سرمایه گذاری ولث فرانت اضافه کرده ایم که نیازی به کیف پول ندارد. به جای خرید کوین ، می توانید در (GBTC) و (ETHE) سرمایه گذاری کنید.”

 

مشتریان قادر خواهند بود تا 10 درصد از سبد سرمایه گذاری خود را به محصولات گری اسکیل اختصاص دهند. این محدودیت به دلیل ماهیت پر ریسک محصولات کریپتو اعمال شده است.

 

در همین حال ، گری اسکیل عرضه صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) خود از ارک اینوست (ARK Invest) ، که خود یکی از سهامداران اصلی (GBTC) است را افزایش داد.

دارایی های GBTC ارک اینوست (بنفش). منبع:  Cathiesark.com

این اعلامیه در حالی منتشر می شود که علاقه سرمایه گذاران نهادی به بیت کوین (Bitcoin) هیچ نشانه ای از کاهش ندارد با وجود اینکه قیمت فعلی حدود 40،000 دلار است.

همچنین بخوانید : لیکوییدیتی (liquidity) در صرافی های ارز دیجیتال چیست؟

 

موجودی اکسچنج ها در این هفته به شدت کاهش یافته و میزهای (OTC) نیز کاهش فعالیت قابل توجهی را شاهد هستند.

 

مدیرعامل گری اسکیل ، مایکل سوننشین (Michael Sonnenshein) ، این هفته بر تعهد خود مبنی بر تبدیل همه دارایی های کریپتوی گری اسکیل به (ETF) در اولین فرصت ، با توجه به تغییرات قانونی در ایالات متحده ، تاکید کرد.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین