/ قانون‌گذاری / سیاستمدار برزیلی گزینه پرداخت با ارز دیجیتال را برای کارکنان پیشنهاد می کند

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

سیاستمدار برزیلی گزینه پرداخت با ارز دیجیتال را برای کارکنان پیشنهاد می کند

سیاستمدار برزیلی گزینه پرداخت با ارز دیجیتال را برای کارکنان پیشنهاد می کند

گولارت(Goulart) به دنبال قانون جدیدی است که به همه کارکنان برزیلی اجازه می دهد تا گزینه دریافت حقوق با ارزهای دیجیتال را به کارفرمایان خود درخواست دهند.

معاون فدرال لوئیزائو گولارت(Luizão Goulart) نماینده برزیلی کنگره، لایحه ای را برای قانونی کردن رمزارز ها به عنوان یک روش پرداخت برای کارکنان بخش دولتی و خصوصی پیشنهاد کرد.

گولارت به دنبال قانون جدیدی است که به همه برزیلی ها اجازه می دهد تا گزینه دریافت حقوق با ارزهای دیجیتال را به کارفرمایان خود درخواست دهند. این لایحه تضمین می کند که پرداخت ارزهای دیجیتال تنها پس از توافق متقابل بین کارمند و کارفرما انجام می شود. طبق نسخه ترجمه شده این لایحه:

در این رابطه بخوانید‌ : چگونه تتر USDT را به کیف پول متامسک اضافه کنیم؟

محدودیت درصد حقوق با ارزهای دیجیتال به انتخاب آزادانه کارگر خواهد بود. هرگونه تحمیل از سوی کارفرما ممنوع خواهد بود.

این لایحه تکامل سیستم مالی را نشان می دهد، از سیستم مبادله کالا به کالا تا ارزهای فیات تا بیت کوین و همینطور تمرکز بر جنبه غیر متمرکز آن دارد که اتکا به یک شخص یا یک نهاد مرکزی را از بین می برد.

اگر این لایحه به قانون تبدیل شود، بین کارمندان و کارفرمایان برای از پیش تعیین کردن درصد دستمزد بین کریپتو و ارزهای فیات توافقی ایجاد خواهد شد. طبق گفته های گولارت مهمتر از همه، این پیشنهاد با ارائه گزینه‌ های پرداخت جایگزین به همکاری در حل مشکل نقدی دولت‌ های فدرال، ایالتی و شهرداری کمک می‌ کند و در عین حال، چرخه اقتصاد را به حرکت در می‌ آورد.

گولارت ضمن درخواست تایید این پیشنهاد، به ضرورت ایجاد اقتصادی جهانی که زندگی روزمره شهروندان را تسهیل می‌ کند و کیفیت زندگی خوبی را برای همه فراهم می‌ کند، اشاره کرد. این لایحه 90 روز پس از تصویب به قانون تبدیل می شود.

کمیته ویژه مجلس نمایندگان برزیل اخیرا لایحه ای را برای مجازات جرایم مالی مرتبط با رمزارز ها تصویب کرد.

آخرین اصلاحات مقرراتی علاوه بر افزایش حداقل مجازات زندان برای جرایم مشابه، مجازات پولشویی را افزایش داده است. مجازات از یک سوم مقدار پولشویی به دو سوم افزایش یافته و مدت زندان از 10 سال به 16 سال و 8 ماه افزایش یافته است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین