/ اخبار آلت کوین ها / سه کوین برتر Web3 در سال 2022

زمان مطالعه : 5 دقیقه

سه کوین برتر Web3 در سال 2022

سه کوین برتر Web3 در سال 2022

با تکامل بازار ارزهای دیجیتال ، به نظر می رسد هیجانات بزرگ بعدی، مربوط به کوین های وب تری (Web3) باشد.

در حالی که پروژه‌ های متاورس هنوز مورد تقاضا هستند، کوین های وب تری با هدف تقویت اقتصادهای متاورس از طریق زیرساخت‌ های غیرمتمرکز و اکوسیستم‌ های متعلق به خود کاربر فعالیت می کنند. این مقاله به بررسی 3 کوین برتر وب تری در سال 2022 می‌ پردازد که بر اساس ارزش بازار، از پایین‌ ترین به بالاترین، قرار گرفته اند.

پروتکل اوشن (OCEAN) ارزش بازاری: 818 میلیون دلار

در این رابطه بخوانید‌ : شیبا اینو چیست و چه کاربردی دارد؟

پروتکل اوشن در حال ساخت ابزارهای مورد نیاز برای برنامه های وب تری است. هدف آن تمرکز زدایی اقتصاد اشتراک گذاری داده است تا در هنگام خرید و فروش داده، دسترسی عمومی و شفافیت را فراهم کند.

اکوسیستم پروتکل اوشن همچنان به رشد خود ادامه می دهد و اخیرا راه اندازی آتی توکن H2O که یک استیبل کوین مشابه کوین دای (DAI) است را اعلام کرده اند.

پروتکل اوشن دقیقا همان چیزی است که اقتصاد وب تری به آن نیاز دارد و یک اکوسیستم رو به رشد و چالش برانگیز در سال 2022 است. اخیرا در مورد افزایش بیش از 29 درصدی قیمت پروتکل اوشن گزارش دادیم که این نشان می دهد توجه بازار به پروتکل اوشن جلب شده است.

اوشن در حال حاضر با رشد 32 درصدی در 24 ساعت با قیمت 1.32 دلار معامله می شود. می توانید اوشن را در اکسچنج های بایننس (Binance)، کراکن (Kraken)، بیت هامپ (Bithumb)، کو کوین (KuCoin)، یونی سوآپ (Uniswap) و …خریداری کنید.

پروتکل آرویو (AR) ارزش بازاری: 2 میلیارد دلار

آرویو نوع جدیدی از شبکه ذخیره سازی غیرمتمرکز است که کاربران را قادر می سازد داده ها را برای همیشه ذخیره کنند. به نقل از وب سایت رسمی آن:

آرویو به‌ عنوان یک هارد دیسک با مالکیت جمعی که اطلاعات آن هرگز از بین نمی رود، به ما اجازه می‌ دهد تا اطلاعات، برنامه‌ ها و تاریخچه ارزشمند را به‌ طور نامحدود و بدون حذف شدن، ذخیره و حفظ کنیم. این پروتکل با حفظ تاریخ، دیگران را از نوشتن دوباره آن باز می دارد.

آرویو که نسل بعدی شبکه وب تری می باشد خود را پرماوب (Permaweb) نامید. این یک شبکه جهانی و متعلق به جامعه است که به هر کسی اجازه می دهد در آن مشارکت داشته باشد و به عنوان پاداش، پول دریافت کند. مانند وب تو (Web2) که افراد را در مدت زمان طولانی به یکدیگر متصل می کرد، آرویو وب تری به دنبال ایجاد ارتباط بین افراد در مدت زمان بسیار طولانی است.

شبکه آرویو به کاربران در ازای ذخیره داده ها در شبکه پاداش می دهد. در حال حاضر 165 انجمن در شبکه آرویو وب تری وجود دارد که کاربران می توانند آنها را بررسی کنند.

توکن آرویو در حال حاضر با قیمت 60.30 دلار معامله می شود و ارزش بازاری آن 2 میلیارد دلار است. می‌ توانید توکن‌ های آرویو را در اکسچنج های بایننس، هیوبی (Huobi)، گلوبال (Global)، کو کوین، بیت رکس (Bittrex)، کریپتو دات کام (Crypto.com) و …خریداری کنید.

شبکه هلیوم (HNT) ارزش بازاری: 4 میلیارد دلار

همچنین بخوانید : سولانا (solana) چیست؟ و چگونه کار میکند؟

شبکه هلیوم توسط بلاکچین (Blockchain) هلیوم پشتیبانی می‌ شود و شبکه مردمی نامیده می‌ شود. این شبکه از هات اسپات های بی سیم دوربرد که نسل بعدی شبکه وی تری را تشکیل می دهند، ایجاد شده است.

شبکه هلیوم از مکانیزمی به نام اثبات پوشش استفاده می کند که به اپراتور های گره HNT، توکن پاداش می دهد. شبکه هلیوم یکی از بزرگ‌ ترین شبکه‌ های اینترنت اشیا در بازار است که در زمان نگارش این مقاله بیش از 364.000 هات اسپات دارد.

گزینه‌ های مختلفی برای سرمایه‌ گذارانی که به دنبال سرمایه گذاری در هلویم هستند، وجود دارد. با خرید توکن هلیوم در اکسچنج ها، کاربران می توانند با استفاده از سرویس هایی مانند فیگمنت (Figment) توکن های خود را استیک کنند. گزینه دیگر این است که یک ماینر هلیوم خریداری کنید و آن را در خانه یا محل کار خود برای کسب توکن های هلیوم راه اندازی کنید.

در 5 نوامبر، شرکت دیش (Dish) همکاری خود با هلیوم را اعلام کرد و همه مشتریان آن می توانند از مزایای این شبکه استفاده کنند. مشارکت با چنین شرکت با سابقه ای، قیمت هلیوم را به شدت افزایش داد. زمانی که تیم پشتیبانی هلیوم یک همکاری بزرگ دیگر را آغاز کند، قیمت هلیوم به راحتی می تواند به بالاترین سطح تاریخی خود برسد.

هلیوم در حال حاضر با قیمت 39.31 دلار و با ارزش بازاری 4 میلیارد دلار معامله می شود. می‌ توانید توکن هلیوم را در اکسچنج های بایننس، اف تی اکس (FTX)، گیت دات آی او (Gate.io)، کریپتو دات کام و …خریداری کنید.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین