/ اخبار اکسچنج ها / دادگاهی به اکسچنج کراکن دستور داد اطلاعات مربوط به تراکنش های کاربران را به سازمان امور مالیاتی ارائه دهد

زمان مطالعه : 5 دقیقه

دادگاهی به اکسچنج کراکن دستور داد اطلاعات مربوط به تراکنش های کاربران را به سازمان امور مالیاتی ارائه دهد

دادگاهی به اکسچنج کراکن دستور داد اطلاعات مربوط به تراکنش های کاربران را به سازمان امور مالیاتی ارائه دهد

دادگاهی در کالیفرنیای شمالی به اکسچنج کراکن دستور داد اطلاعات مربوط به کاربرانی که بین سال های 2016 تا 2020 بیش از 20000 دلار معامله کرده اند را به (IRS) ارائه دهد.

 

طبق این دستور ، (IRS) باید کراکن را طبق مقررات “John Doe summons” مورد بررسی قرار دهد. کراکن مدعی است کار اشتباهی انجام نداده است.

در این رابطه بخوانید‌ : استیبل کوین چیست و چگونه کار میکند؟

 

سازمان امور مالیاتی به دنبال گروهی از افراد است که ممکن است در گزارش مالیاتی و قوانین مالیات بر درآمد کوتاهی کرده باشند. علاوه بر این بررسی خواهد کرد که آیا کراکن به تعهدات خود در زمینه ثبت سوابق مانند احراز هویت مشتری عمل کرده است یا خیر.

 

چاک رتیگ (Chuck Rettig) ، یکی از مقامات (IRS) در بیانیه مطبوعاتی دادگاه گفت: “این احضاریه بخشی از اقدامات ما برای شناسایی کسانی است که در ارائه گزارش خود کوتاهی و از پرداخت سهم عادلانه اجتناب می کنند.”

 

دیوید هوبرت (David Hubbert) ، دستیار دادستان کل بخش مالیاتی نیز گفت:

 

“کسانی که با ارزهای دیجیتال معامله می کنند باید مانند سایر مالیات دهندگان تعهدات مالیاتی خود را انجام دهند.”

احضاریه جان دو توسط (IRS) برای دسترسی به نام و اطلاعات مربوط به همه مالیات دهندگانی که از “20000 دلار به بالا” معامله کرده اند ابلاغ شده است.

 

طبق اعلامیه دیگری ، سازمان امور مالیاتی به دنبال اطلاعات مربوط به پنج گروه مالیات دهندگان مختلف ایالات متحده است. برخی از فعالیت هایی که (IRS) بررسی خواهد کرد عبارتند از: گزارش درآمد محدود علیرغم معامله ارز دیجیتال بین 5 تا 56 میلیون دلار ، استفاده از چندین حساب برای تبدیل ارز فیات به دارایی های دیجیتال و بالعکس بدون هدف کسب سود.

همچنین بخوانید : ارز دیجیتال ترون چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

 

سازمان امور مالیاتی همچنین افرادی که اظهارنامه مالیاتی معوق در سال های 2017 و 2018 با درآمد بیش از 2 میلیون دلار در هر سال ، با فعالیتی شامل بیش از 23 میلیون دلار واریز و برداشت در اکسچنج های مختلف کریپتو داشته اند را مورد بررسی قرار می دهد.

 

اطلاعات 13000 مشتری کوین بیس نیز در سال 2016 توسط (IRS) مورد بررسی قرار گرفت.

 

کوین بیس از آن زمان تحت نظارت دقیقی قرار داشته و در نوامبر سال 2020 وكلاي این اکسچنج به مشتريان هشدار دادند كه نظارت (IRS) درمورد كاربراني كه گزارش مالياتي خود را به طور دقیق ارائه نداده باشند شدت پیدا کرده است.

 

در تاریخ 18 آوریل دادگاه فدرال ماساچوست به (IRS) احضاریه مشابهی را برای شرکت سرکل اینترنت فایننشال (Circle Internet Financial) صادر کرده است.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید