/ عمومی / تجزیه و تحلیل قیمت سولانا:  جفت ارز سولانا به دلار برای 24 ساعت آینده نزولی  می باشد

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

تجزیه و تحلیل قیمت سولانا:  جفت ارز سولانا به دلار برای 24 ساعت آینده نزولی  می باشد

تجزیه و تحلیل قیمت سولانا:  جفت ارز سولانا به دلار برای 24 ساعت آینده نزولی  می باشد

تحلیل قیمت سولانا امروز صعودی است.

قوی ترین مقاومت در 116 دلار است.

تجزیه و تحلیل قیمت سولانا نشان دهنده تثبیت قیمت می باشد زیرا بازار پتانسیل مثبتی نشن داده است. خریداران نیز برای خرید سولانا برنامه ریزی کرده اند و احتمالا این رمزارز اکنون در چند روز آینده یک دوره صعودی جدید را تجربه می کند. با این حال، فروشندگان به نظر می رسد مانع افزایش قیمت می شوند.

در این رابطه بخوانید‌ : سود باز یا اپن اینترست (open interest) در بازار آتی کریپتو چیست؟

قیمت سولانا امروز 94 دلار می باشد.

سولانا به حرکت منفی خفیفی ادامه می دهد. سولانا در حال حاضر با قیمت 91.7 دلار معامله می شود. سولانا با حجم معاملات 2,915,056,975 دلار و ارزش بازاری 29,391,645,754 دلار در 24 ساعت گذشته 3.61 درصد کاهش داشته است و در حال حاضر در رتبه 8 در رتبه بندی ارزهای دیجیتال برتر قرار دارد.

تحلیل قیمت نمودار 4 ساعته سولانا به دلار (SOL/USD)

تحلیل قیمت سولانا نشان دهنده کاهش قیمت می باشد و پتانسیل نزولی نشان می دهد. علاوه بر این، بازار به طور قابل توجهی روند صعودی خود را حفظ کرده است. سقف بالای باند اندیکاتور بولینگرباند روی 96.1 دلار است که به عنوان قوی ترین مقاومت برای سولانا عمل می کند. حد پایین بولینگرباندز 80.2 دلار است که به عنوان یک نقطه حمایتی برای سولانا عمل می کند.

قیمت جفت ارز سولانا به دلار روی خطوط میانگین های متحرک حرکت می کند که نشان می دهد بازار به دنبال یک حرکت صعودی است. بنابراین، می‌ توان دید که بازار از امروز نوسانی بوده است. در نتیجه، قیمت سولانا پتانسیل مثبت زیادی دارد. علاوه بر این، به نظر می‌ رسد قیمت سولانا به دلار به سمت خطوط میانگین متحرک حرکت می‌ کند که نشان‌ دهنده یک حرکت معکوس احتمالی است، که می‌ تواند به فروشندگان فرصتی کلیدی بدهد.


نمودار قیمت 4 ساعته جفت ارز سولانا به دلار: TradingView

شاخص قدرت نسبی (RSI) روی عدد 55 است که باعث می‌ شود این ارز دیجیتال با ثبات باشد و شرایطی خنثی داشته باشد. علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی اندکی به سمت پایین حرکت می کند که نشان می دهد فعالیت فروش، بیشتر از فعالیت خرید است و در عین حال به سمت شرایطی پایدار حرکت می کند.

 تجزیه و تحلیل قیمت سولانا در 24 ساعت آینده

قیمت سولانا در چند روز گذشته یک روند نزولی را حفظ کرده بود. با این حال، با کاهش نوسانات، خریداران فرصت را غنیمت شمردند و بازار را در اختیار گرفتند. علاوه بر این، با کاهش نوسانات، تغییر ارزش بازاری ارز دیجیتال کمتر می شود. در نتیجه، حد بالایی بولینگرباند 116.1 دلار است که به عنوان یک مقاومت قابل توجه و مهم برای سولانا عمل می کند. برعکس، حد پایین بولینگرباندز روی 77 دلار است که قوی‌ ترین حمایت برای سولانا می باشد.

به نظر می رسد قیمت جفت ارز سولانا به دلار در حال عبور از منحنی میانگین متحرک است و روندی صعودی را نشان می دهد. با این حال، قیمت می تواند افزایش یابد.


نمودار قیمت روزانه سولانا به دلار. منبع: TradingView

همچنین بخوانید : آشنایی کامل با مارکت پلیس Magic Eden

به نظر می رسد شاخص قدرت نسبی 43 باشد که این نشان دهنده پایداری و تثبیت این ارز دیجیتال است. با این حال، شاخص قدرت نسبی یک مسیر خطی را دنبال می کند که نشان دهنده ثبات آن می باشد. شاخص قدرت نسبی ثابت نشان دهنده فعالیت فروش مساوی با فعالیت خرید است.

نتیجه گیری تحلیل قیمتی سولانا

روند قیمت سولانا نشان دهنده شرایط صعودی است و پتانسیل گسترده ای برای فعالیت های صعودی بیشتر نشان می دهد. با این حال، با کاهش نوسانات، خریداران شانس قابل توجهی برای حفظ روند خود به دست می آورند.


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین