/ اخبار بیت کوین / بیت کوین در سطح حمایت 43000 دلاری؛ توقف موقتی معاملات در اکسچنج بیتفینکس

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

بیت کوین در سطح حمایت 43000 دلاری؛ توقف موقتی معاملات در اکسچنج بیتفینکس

بیت کوین در سطح حمایت 43000 دلاری؛ توقف موقتی معاملات در اکسچنج بیتفینکس

یک مشکل غیرمنتظره منجر به توقف موقتی معاملات در اکسچنج بیتفینکس (Bitfinex) شد و در این حین بیت کوین (Bitcoin) افت جزئی را در 30 سپتامبر تجربه کرد.

نمودار کندل 1 ساعته BTC/USD (بیت استمپ). منبع:  TradingView

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال مانا (MANA) چیست؟

داده ها نشان می دهد قیمت (BTC/USD) پس از انتشار اخبار بیتفینکس پس از رسیدن به اوج بیش از 43،800 دلار در بیت استمپ ، سطح 43،000 دلاری را از دست داد.

با توجه به اینکه علت این مشکل در زمان نگارش این مطلب هنوز مشخص نیست ، پس از افت جزئی بازار تردید در میان معامله گران مشاهده می شود.بیتفینکس در بخشی از آخرین گزارش خود نوشت: “ما در حال بررسی مشکلات اخیر مربوط به پلتفرم هستیم و مجبوریم معاملات را موقتاً متوقف کنیم.”

روز سه شنبه ، اکسچنج بایننس نیزمعاملات خود را به دلیل تعمیر برنامه ریزی شده به مدت دو ساعت متوقف کرد ، این امر تأثیر قابل توجهی بر عملکرد قیمت بیت کوین (BTC) نداشت.

در روز پنجشنبه به نظر می رسد بیت کوین (Bitcoin) ماه سپتامبر را با قیمت کلوز پیش بینی شده در 43000 دلار به پایان می رساند.در این صورت بار دیگر پیش بینی مدل انباشت به جریان پلن بی (PlanB) به وقوع می پیوندد که قیمت پایانی ماه آگوست را نیز حدود 47،000 دلار به درستی تخمین زده بود.

رکت کپیتال (Rekt Capital) تحلیلگر بر ضرورت بازپس گیری میانگین متحرک نمایی 21 هفته ای (EMA) تا پایان روز یکشنبه برای حفظ روند صعودی کلی ، تاکید کرد.

با این وجود چشم انداز کلی بازار بیت کوین (Bitcoin) نزولی نیست.علیرغم عملکرد اخیر ، پس از مقایسه با مدت مشابه در سال 2020 احتمال بسیاری برای جهش چشمگیر در هفته ها و ماه های آینده وجود دارد.

کول گارنر (Cole Garner) خاطرنشان کرد حمایت بسیاری از سوی خریداران درست زیر 40،000 دلار وجود دارد که یادآور شرایط سپتامبر سال گذشته در سطح 10،000 دلار است.

همچنین بابی لی (Bobby Lee) تحلیلگر برجسته نیز سطح 100،000 دلار در میان مدت و 200،000 دلار یا بیشتر در بلند مدت را برای بیت کوین (Bitcoin) پس از صعود ناشی از ترس از دست دادن (FOMO) پیش بینی کرد.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

همچنین بخوانید : صرافی غیرمتمرکز Vela Exchange چیست؟


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین