/ اخبار اکسچنج ها / بیتمکس توکن بومی اکسچنج خود (BMEX) را راه اندازی می کند

زمان مطالعه : 5 دقیقه

بیتمکس توکن بومی اکسچنج خود (BMEX) را راه اندازی می کند

بیتمکس توکن بومی اکسچنج خود (BMEX) را راه اندازی می کند

بیتمکس (BitMEX) یکی از محبوب‌ ترین پلتفرم‌ های بازار مشتقات ارزهای دیجیتال تصمیم گرفته است ارز دیجیتال بومی خود را راه‌ اندازی کند.

بیتمکس در ابتدای فوریه سال آینده، توکن بومی خود به نام بی مکس (BMEX) را عرضه خواهد کرد. این پلتفرم قول داده است که بخش بزرگی از توکن ها تا اول فوریه در والت کاربران ایردراپ می شود.

این پلتفرم معاملاتی در توییتر خود اعلام کرد که ایجاد (مینت) توکن بی مکس آغاز شده است.

در این رابطه بخوانید‌ : آلت کوین چیست؟ و چه تفاوتی با بیت کوین دارد؟

کاربران کنونی و جدید می‌ توانند توکن‌ ها را به‌ صورت ایردراپ دریافت کنند، اما همه ثبت‌ نام‌ ها باید به‌ طور کامل با خط‌ مشی جدید بیت مکس مطابقت داشته باشند.

این شرکت توضیح داد که حداکثر عرضه بی مکس 450 میلیون کوین خواهد بود. مدت عرضه کلی آن حداکثر پنج سال خواهد بود.

20 درصد از عرضه توکن برای کارمندان بیت مکس، 25 درصد دیگر برای تعهد بلندمدت شرکت به توکن و اکوسیستم و اکثر آن برای پاداش دادن به کاربران خرج خواهد شد.

هیچ لیست قیمتی برای ارزش توکن بی مکس وجود ندارد و قیمت آن با راه اندازی شعبه شرکت در اوایل سه ماهه دوم سال توسط بازار تعیین می شود. شایان ذکر است که کاربران تا شروع معاملات اسپات نمی توانند توکن ها را برداشت کنند.

بیتمکس توکن بی مکس را به عنوان یک توکن پاداش و تعامل برای اکوسیستم اکسچنج خود توصیف کرد که باید تجربه کلی معاملات کاربران را بهبود بخشد. برخی از مزایای برنامه ریزی شده آن شامل تخفیف کارمزد معاملات، کسب سود از بازدهی محصولات و موارد دیگر است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید