/ اخبار اکسچنج ها / بایننس در ماه دسامبر یوان چین را از پلتفرم معاملات همتا به همتای خود حذف می کند

زمان مطالعه : 5 دقیقه

بایننس در ماه دسامبر یوان چین را از پلتفرم معاملات همتا به همتای خود حذف می کند

بایننس در ماه دسامبر یوان چین را از پلتفرم معاملات همتا به همتای خود حذف می کند

بایننس اقدامات بیشتری را برای پیروی از سرکوب رمزارز ها در چین با محدودیت های جدید در چین انجام می دهد.

اکسچنج بایننس روز چهارشنبه رسما اعلام کرد این شرکت یوان چین را از 31 دسامبر از پلتفرم معاملاتی همتا به همتای (P2P) خود حذف خواهد کرد.

در کنار حذف جفت ارزهای معاملاتی مرتبط با یوان، بایننس همچنین دسترسی کاربران مستقر در چین را محدود می کند و قوانین جدیدی را برای حساب هایی که به چین مرتبط هستند، اعمال می کند. بایننس این حساب ها را به حالت فقط برداشت(withdrawal only) تغییر داده و معاملات را فقط به برداشت وجه، بازخرید کردن و بستن پوزیشن محدود می کند.

در این رابطه بخوانید‌ : لیکویید استیکینگ چیست؟مقایسه استیکینگ و لیکویید استیکینگ

بایننس تاکید کرد این شرکت در سال 2017 از بازار چین خارج شده و از آن زمان در این منطقه در قالب اکسچنج فعالیتی نداشته است. همچنین اعلام کرد کاربران مستقر در چین از زمان خروج آن کاربران چینی نتوانسته اند به بایننس دسترسی داشته باشند.

بایننس هیچ اکسچنج فعالی در چین ندارد. یکی از نمایندگان این شرکت گفت: ما می توانیم تایید کنیم که شماره تلفن های ثبت شده از چین بلاک شده اند و برنامه بایننس دیگر برای کاربران مستقر در چین قابل دانلود نمی باشد.

وی همچنین افزود: ما اقدامات بیشتری را برای حذف جفت ارزهای CNY و محدود کردن خدمات پلتفرم P2P بایننس برای کاربران مستقر در چین در پیش گرفته ایم.

این اخبار هفته ها پس از آن منتشر شد که دولت چین در اواخر سپتامبر ممنوعیت های بیشتری را برای رمزارز ها اعلام کرد و نیروهای خود را برای مقابله با پذیرش رمز ارز ها در کشور متحد کرد. تعداد زیادی از شرکت های بزرگ کریپتو ، مجبور به جا به جایی و یا اعمال تغیرات در سرویس های خود بودند.

هوبی(Huobi) یکی از بزرگترین اکسچنج های جهان، یکی از شرکت هایی است که درآمد آن تحت تأثیر ممنوعیت جدید چین قرار گرفته است.

یکی از نمایندگان این اکسچنج در 28 سپتامبر گفت به دلایلی بخش بزرگی از کاربران ما در چین مستقر هستند ، بسته شدن حساب های کاربران اصلی چین در کوتاه مدت تاثیر زیادی بر درآمد شرکت خواهد داشت.

وی افزود حجم معاملات خدمات متنوع هوبی در خارج از چین حدود 70 درصد افزایش یافته است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین