/ قانون‌گذاری / بانک مرکزی انگلستان خواهان مقررات سختگیرانه تری برای ارزهای دیجیتال در جهان است

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

بانک مرکزی انگلستان خواهان مقررات سختگیرانه تری برای ارزهای دیجیتال در جهان است

بانک مرکزی انگلستان خواهان مقررات سختگیرانه تری برای ارزهای دیجیتال در جهان است

بانک مرکزی انگلستان (BoE) به دنبال همکاری با همتایان بین المللی خود جهت اعمال مقررات سختگیرانه تری برای ارزهای دیجیتال است.

یک مقام عالی رتبه فاش کرد که بانک انگلستان (BoE) به دنبال شراکت با همتایان بین المللی خود برای اعمال مقررات سختگیرانه تر برای ارزهای دیجیتال است. سارا بریدن (Sarah Breeden) در مصاحبه اخیر خود خاطرنشان کرد که به دلیل ماهیت فرامرزی و فرابخشی ارزهای دیجیتال، بانک مرکزی انگلستان بدون همکاری جهانی نمی تواند این صنعت را کنترل کند. بریدن بر افزایش سریع پذیرش ارزهای دیجیتال که نظارت بر این صنعت را برای قانونگذاران ضروری می‌ کند، تاکید کرد.

تخمین زده می شود که 2.3 میلیون انگلیسی صاحب ارزهای دیجیتال هستند

در این رابطه بخوانید‌ : لاک دراپ (Lockdrop) چیست؟ و چه تفاوتی با ایردراپ دارد؟

بریدن در مصاحبه ای با تایمز (The Times) خاطرنشان کرد که در گذشته سرمایه گذاران خرد ارزهای دیجیتال افزایش یافته اند و اکنون حتی بانک های بریتانیا نیز در معرض این بخش هستند. بریدن، مدیر اجرایی استراتژی ثبات مالی و ریسک بانک مرکزی، به این نشریه گفت: توانایی به دست آوردن اطلاعات در مورد آنچه سرمایه گذاران سازمانی در اختیار دارند یک چالش است. این چیزی نیست که بریتانیا بتواند به تنهایی آن را حل کند. تخمین زده می شود که در حال حاضر 2.3 میلیون بریتانیایی دارای ارزهای دیجیتال هستند که ارزش آن به طور میانگین هر کدام 300 پوند یا حدود 395 دلار است، و این در صورتی است که 73 درصد آنها دو سال پیش اطلاعاتی از این حوزه نداشتند.

بانک مرکزی انگلستان انتظار دارد پذیرش کریپتو افزایش یابد

این بانک معتقد است که افزایش پذیرش کریپتو توسط سرمایه‌ گذاران خرد و سرمایه گذاران نهادی می‌تواند این رقم را در آینده نزدیک بسیار بالاتر ببرد. بریدن به این رسانه گفت، بنابراین، قانونگذاری این صنعت برای بانک مرکزی انگلستان حیاتی است.

اگر برخی از سرمایه‌ گذاران نهادی در پرتفوی خود ارزهای دیجیتال نگه داشته باشند، آن موقع است که می‌ تواند تاثیرات جانبی به همراه داشته باشد که برای ما به عنوان مرجع ثبات مالی مهم است. هر چه این دارایی ها به هسته سیستم مالی نزدیکتر شوند، احتمال اینکه تاثیر جانبی آن ملموس تر باشد، بیشتر می شود.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین