/ فین تک های ارزهای دیجیتال / اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) برنامه سهام گذاری توکن های (AXS) را راه اندازی می کند

زمان مطالعه : 5 دقیقه

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) برنامه سهام گذاری توکن های (AXS) را راه اندازی می کند

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) برنامه سهام گذاری توکن های (AXS) را راه اندازی می کند

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) ، بازی (NFT) مبتنی بر بلاکچین (blockchain) اتریوم (Ethereum) ، از راه اندازی برنامه ای برای توکن بومی خود ، اکسی اینفینیتی شاردز (AXS) خبر داد.

بر اساس اعلامیه روز پنجشنبه ، دارندگان (AXS) می توانند شروع به سهام گذاری توکن های خود کنند ، در حالی که پاداش ها نیز به صورت 24 ساعته فعال می شوند تا اطمینان حاصل شود کاربران در همه مناطق می توانند از این ویژگی استفاده کنند.

تیم اکسی اینفینیتی در بخشی از این اعلامیه گفت: “سهام گذاری راهی برای پاداش دادن به اعضای جامعه برای نگهداری طولانی مدت و قفل کردن توکن های (AXS) است.”

در این رابطه بخوانید‌ : لاک دراپ (Lockdrop) چیست؟ و چه تفاوتی با ایردراپ دارد؟

این تیم قصد دارد با ویژگی سهام گذاری حق رأی در مورد استفاده از خزانه داری خود را ارائه کند. در زمان نگارش این مطلب ، خزانه داری جامعه اکسی اینفینیتی بیش از 18 میلیون توکن (AXS) به ارزش بیش از 1.4 میلیارد دلار در اختیار دارد.

در مجموع 2 میلیون توکن (AXS) در ماه اول برنامه سهام گذاری توزیع می شود. در این اطلاعیه آمده است حدود 58 میلیون واحد از 270 میلیون توکن (AXS) در گردش است و مابقی از طریق استیکینگ ، پاداش های گیم پلی و ساختارهای پاداش اکوسیستم منتشر می شود.

اکسی اینفینیتی در سال 2018 راه اندازی شد و یک بازی معاملاتی و مبارزه ای است که بازیکنان را قادر می سازد اکسی ها را جمع آوری و تولید کنند ، آنها را پرورش داده و معامله کنند ، که اساساً (NFT) هایی با ویژگی ها و نقاط قوت متفاوت هستند.

توکن های (AXS) ، که در چندین اکسچنج ارز دیجیتال نیز فهرست شده ، بخش کوچکی از این بازی را شامل می شوند. علاوه بر خرید مستقیم آنها ، بازیکنان می توانند دستاوردهایی مانند قرار گرفتن در رتبه های برتر یا برنده شدن در مسابقات از طریق بازی را نیز کسب کنند.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین