/ اخبار آلت کوین ها / انتظار می رود راهکار لایه دوم شیبا اینو به نام شیباریوم به زودی راه اندازی شود

زمان مطالعه : 5 دقیقه

انتظار می رود راهکار لایه دوم شیبا اینو به نام شیباریوم به زودی راه اندازی شود

انتظار می رود راهکار لایه دوم شیبا اینو به نام شیباریوم به زودی راه اندازی شود

میم کوین شیبا (SHIB) اینو در سال جاری رشد چشمگیری داشته است. این ارز دیجیتال که در طول سال بیش از 44,622,335 درصد رشد کرده ، اغلب به عنوان رقیب دوج کوین (DOGE) معرفی شده است. اما با توجه به موضوع داگ کوین ها و شت کوین ها ، بسیاری آن را بی ارزش می دانند.

در واقع، موضوعاتی مانند عدم وجود کاربرد آشکار، توسعه و افکار عمومی پایین اغلب به حامیان شیبا نسبت داده می شود.

تیم پشتیبانی شیبا اینو در تلاش برای مقابله با این تصور منفی و منسوخ نشدن، دائما اکوسیستم خود را تغییر داده است. اریک ام (Eric M) توسعه‌ دهنده شیبا سوآپ (ShibaSwap) راجع به پیشرفت پروژه لایه دوم شیباریوم (Shibarium) گفت که به‌ زودی راه‌اندازی خواهد شد.

در این رابطه بخوانید‌ : پلتفرم بلر چیست؟ و چگونه میتوان توکن های BLUR را بدست آورد؟

شیباریوم که در اکتبر معرفی شد، اولین بار توسط خالق شیبا اینو، ریوشی (Ryoshi)، پیشنهاد شد. این بلاکچین لایه دوم بر بستر اتریوم ساخته می شود و توکن بومی آن به جای شیبا یا دوج کیلر (LEASH)، توکن بون (BONE) خواهد بود که میتواند موجب رشد آن شود.

از آنجایی که شیبا یک توکن ERC-20 است، اغلب با مشکلات تراکم شبکه اتریوم (ETH) مواجه می شود. این مشکل می تواند از طریق یک راهکار مقیاس پذیری مانند شیباریوم به طور قابل توجهی حل شود. هدف آن نیز کاهش کارمزد بالای تراکنش ها است و شاید آن را به صفر برساند.

اکنون که اکوسیستم شیبا در حال گسترش در حوزه NFT ها و بازی های مبتنی بر بلاکچین است، مقیاس پذیری آن اهمیت ویژه ای دارد. مجموعه NFT شیبا، معروف به شیبوشیز (Shiboshis)، برای اولین بار در ماه اکتبر در میان هیاهو ها و انتظارات فراوان منتشر شد. جای تعجب نیست که این مجموعه در عرض 35 دقیقه پس از انتشار به فروش رسید و این نشان دهنده محبوبیت بیش از حد شبکه شیبا بود.

NFT ها در نهایت برای اجرای پروژه بازی مبتنی بر متاورس مورد نظر تیم شیبا به نام اوشیورس (Oshiverse) که انتظار می رود در زنجیره لایه دوم شیباریوم راه اندازی شود، مورد نیاز خواهند بود.

این شبکه از زمان راه اندازی اکسچنج غیرمتمرکز خود به نام شیباسوآپ در اوایل سال جاری، به دنبال راه هایی برای تقویت اکوسیستم رو به رشد خود بوده است. ریوشی با انتشار پستی گفت :

ما روی بسیاری از جنبه‌ های شیبا از جمله شیباریوم، شی (Shi)، شیبانت (Shibanet)، بازی غیرمتمرکز شیبوشی (Shiboshi)، انکوباتور (Incubator) و موارد دیگر که تا آینده نزدیک مشخص نخواهند شد، کار می‌ کنیم.

توسعه اکوسیستم شیبا، در حالیکه کاربرد آن را تقویت می کند، به آن کمک می کند تا در صنعت ارزهای دیجیتال باقی بماند. صنعتی که اغلب با میم کوین ها خیلی مهربان نبوده است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین