/ اخبار آلت کوین ها / آیا قیمت کاردانو برای بازگشت صعودی آماده است؟ 

زمان مطالعه : 5 دقیقه

آیا قیمت کاردانو برای بازگشت صعودی آماده است؟ 

آیا قیمت کاردانو برای بازگشت صعودی آماده است؟ 

قیمت کاردانو (ADA) دو ماه پیش به بالاترین قیمت تاریخی در 3.08 دلار رسید. این آلت کوین در تلاش است تا عملکرد چشمگیر قبلی خود را تکرار کند.

در نوامبر 2021، قیمت کاردانو با افت شدیدی مواجه شد. کاردانو ماه اخیر را با قیمت حدود 2 دلار آغاز کرد و با رشد بیش از 22 درصدی به سقف قیمتی ماهانه در 2.3766 دلار رسید. سپس 44.55 درصد ریزش کرد و به 1.4235 دلار رسید که پایین ترین قیمت چند ماه اخیر است.

به گفته یک استراتژیست و معامله گر معروف حوزه رمزارز، کاردانو برای حفظ ساختار مثبت خود باید یک سطح کلیدی را حفظ کند.

در این رابطه بخوانید‌ : آوالانچ چیست؟ و چه ویژگی هایی دارد؟

علیرغم کاهش وحشتناک قیمت کاردانو از بالاترین قیمت تاریخی اش ، جیسون پیزینو ( Jason Pizzino)، تحلیلگر ارزهای دیجیتال گفت این پلتفرم قراردادهای هوشمند همچنان در روندی مثبت است.

وی افزود اگر قیمت از پایین‌ ترین سطح در حدود 0.90 دلار عبور کند ، روند کاردانو دیگر صعودی نیست ، اما در حال حاضر، بالای سطح فیبوناچی 50 درصد قرار دارد ، بنابراین شرایط صعودی همچنان پابرجا است. این رمزارز هم اکنون با قیمت 1.60 دلار معامله می شود و سطح فیبوناچی 50 درصد آن در 1.59 دلار است، بنابراین قیمت کنونی 0.01 دلار بالاتر است.

طبق گفته پیزینو ، کاهش قابل توجه قیمت کاردانو در این ماه، می تواند نشان دهنده پایان دوره اصلاحی چند ماهه آن باشد و گفت:می‌ توانید ببینید که چقدر سریع روند نزولی به پایان می‌ رسد و به عقیده من از این نقطه، روند نزولی پایان یافته است. نمی توانم با اطمینان بگویم که اینطور است، اما اغلب اوقات در پایان یک حرکت نزولی شما یک حرکت بسیار تند و تیز نزولی و سپس یک اصلاح مشاهده می کنید، من هنوز اصلاحی نمی بینم، اما اولین نشانه برای من این است که بازار روند نزولی شدیدی داشته است.

بر اساس داده‌ های درون زنجیره‌ ای، تعداد آدرس‌ های فعال در شبکه کاردانو اخیرا از تقریبا 150.000 در روز به بیش از 480.000 افزایش یافته و دوباره به 200.000 کاهش یافته است.

داده های مساری (Messari) نشان می دهد که وقتی قیمت کاردانو کاهش یافت، تعداد آدرس های فعال به طور غیر منتظره ای افزایش یافت. در زمان نگارش این مطلب ، این آلت کوین با قیمت 1.58 دلار معامله می شود و در 24 ساعت گذشته 2.7 درصد افت داشته است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین