/ اخبار آلت کوین ها / نیر پروتکل و هارمونی به دنبال رشد بیش از 40 درصدی؛ سطوح حیاتی

زمان مطالعه : 5 دقیقه

نیر پروتکل و هارمونی به دنبال رشد بیش از 40 درصدی؛ سطوح حیاتی

نیر پروتکل و هارمونی به دنبال رشد بیش از 40 درصدی؛ سطوح حیاتی

بازار کریپتو افت کرده و قرمز شده است. بیت کوین (BTC) به سطح 46 هزار دلار و قیمت اتریوم (ETH) نیز به سطح 3.7 دلار کاهش یافته است. بیشتر آلت کوین های دیگر نیز در محدوده قرمز قرار دارند.

با این حال، در بازار کریپتو همیشه استثنا وجود دارد، در این بازار نزولی نیر پروتکل (NEAR)، توکن اکسچنج اف تی اکس (FTM) و کروفایننس (CRV) رشد مناسبی را نشان می‌ دهند.

یک استراتژیست و معامله گر معروف کریپتو افزایش زیادی را برای رقیب اتریوم (ETH) یعنی نیر پروتکل پیش بینی می کند و ساختار هارمونی (ONE) را با حرکات قیمتی چشمگیر آوالانچ (AVAX) مقایسه می کند.

در این رابطه بخوانید‌ : صندوق ETF فیوچرز اتریوم چیست و عملکرد آن به چه صورت است؟

نیرو پروتکل

به گفته کنترینگ (Cantering)، تحلیلگر رمزارز، نیر پروتکل، یک بلاکچین (blockchain) متمرکز بر توسعه‌ دهنده که برای مقیاس‌ پذیری و اعتبارسنجی، مهندسی شده است، آماده می‌ شود تا از مقاومت خود عبور کرده و حرکت صعودی جدیدی را آغاز کند.

از دیدگاه او شکستن مقاومت دیاگونال نزولی و سقف حجم معاملاتی هفته جاری (VAH)، آخرین کاری است که نیر پروتکل باید قبل از جهش بزرگ بعدی انجام دهد.

کلارک (Clark) تخمین می زند که اگر شکست صعودی رخ دهد، نیر پروتکل حداقل 40 درصد از قیمت فعلی در 14.19 دلار افزایش می یابد.

هارمونی

هارمونی، یک بلاکچین با هدف حمایت از اقتصاد غیرمتمرکز، یکی از موارد مورد علاقه این تحلیلگر رمزارز است.

طبق گفته کنترینگ کلارک (Cantering Clark)، ساختار بازار هارمونی، حرکات قیمتی آوالانچ (AVAX) را قبل از افزایش بیش از 140 درصدی از 59 دلار به 140 دلار تکرار می کند.

او می گوید که تنظیم مجدد هارمونی او را به یاد ساختار مشابه قبلی آوالانچ انداخت. او به از دست دادن و بازیابی سطح هفتگی قبلی، اندیکاتور VWAP سه ماهه، و میانگین متحرک 20 روزه، اشاره کرد.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین