/ اخبار اکسچنج ها / راه اندازی صندوق پنجاه میلیون دلاری جهت توسعه بلاکچین (blockchain) هند توسط بایننس (Binance) و اکسچنج هندی (WazirX)

زمان مطالعه : 5 دقیقه

راه اندازی صندوق پنجاه میلیون دلاری جهت توسعه بلاکچین (blockchain) هند توسط بایننس (Binance) و اکسچنج هندی (WazirX)

راه اندازی صندوق پنجاه میلیون دلاری جهت توسعه بلاکچین (blockchain) هند توسط بایننس (Binance) و اکسچنج هندی (WazirX)

اکسچنج بزرگ کریپتوکارنسی بایننس (Binance) و (WazirX)  – اکسچنج هندی که در ماه نوامبر سال 2019 به بایننس ملحق شد – از راه اندازی یک صندوق با هدف پایداری توسعه بلاکچین (blockchain) در هند خبر داده اند.

 

طرح “Blockchain for India” در تاریخ 16 مارس اعلام شد و هدف آن ترویج استفاده و پذیرش فناوری های بلاکچین (blockchain) در هند است. این شرکت با همکاری (WazirX) یک صندوق 50 میلیون دلاری را با پشتیبانی بایننس کوین Binance Coin (BNB) ، بایننس یو اس دی Binance USD (BUSD)  و توکن WazirX (WRX)  برای سرمایه گذاری در پروژه های محلی بلاکچین (blockchain) تأسیس کرده است. مدیر عامل و موسس (WazirX) ، به نام (Nischal Shetty) در این باره گفت:

در این رابطه بخوانید‌ : صرافی غیرمتمرکز Vela Exchange چیست؟

 

“با راه اندازی این صندوق می خواهیم بنیانگذاران و تیم های بیشتری را برای ورود به انجمن (BUIDL) تشویق کنیم. این طرح همچنین پتانسیل باور نکردنی اکوسیستم بلاکچین (blockchain) هند را نشان می دهد. ”

 

این پروژه فقط شامل سرمایه گذاری نخواهد بود

سرمایه گذاری های انجام شده توسط این صندوق بین 100000 دلار تا 5 میلیون دلار خواهد بود و شامل راهنمایی صندوق های سرمایه گذاری محلی هند و همچنین راهنمایی دریافت کنندگان نیز خواهد بود.

 

این صندوق همچنین از دانشگاه ها و سازمان های دانشجویی علاقمند به راه اندازی انکوباتورهای فناوری بلاکچین (blockchain) دانشگاهی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

 

پروژه ی منتخب ، به بایننس کلاود (Binance Cloud) ، اکسچنج غیر متمرکز ، لانچ پد (launchpad) ، تحقیقات ، آکادمی ، شرکت های پورتفولیو ، بایننس چین (Binance Chain) و بایننس ایکس (Binance X) دسترسی خواهد داشت.

 

رشد سرمایه گذاری های بلاکچین (blockchain)

همچنین بخوانید : تفاوت توکن های کاربردی (Utility tokens) با توکن های سهمی (equity tokens) چیست؟

همانطور که اکنون متخصصین به طور گسترده ای پتانسیل بلاکچین (blockchain) را به رسمیت می شناسند ، بودجه بسیاری برای تأمین مالی توسعه این فناوری به دست آمده است. همانطور که کوین تلگراف در نوامبر 2019 گزارش داد ، کمیسیون اروپا (European Commission)  و صندوق سرمایه گذاری اروپا (European Investment Fund) ، یک صندوق 400 میلیون یورویی را راه اندازی کرده اند که در صدد توسعه فناوری هایی از جمله بلاکچین (blockchain) است.

 

با این حال گزارشی که در دسامبر 2019 منتشر شد نشان می دهد ، در حالی که میزان پذیرش بلاکچین (blockchain) رو به افزایش است ، بودجه ی استارتاپ های بلاکچین (blockchain) در حال کاهش است.

 

ترجمه شده توسط مجله خبري نيپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین