/ اخبار بیت کوین / دولت السالوادور قیمت لحظه ای بیت کوین را از اپلیکیشن چیوو حذف می کند

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

دولت السالوادور قیمت لحظه ای بیت کوین را از اپلیکیشن چیوو حذف می کند

دولت السالوادور قیمت لحظه ای بیت کوین را از اپلیکیشن چیوو حذف می کند

کاربران کیف پول دیجیتالی دولت السالوادور قادر نخواهند بود تا قیمت های ثابت لحظه ای بیت کوین (Bitcoin) را تا زمان حذف این ویژگی به منظور جلوگیری از معاملات آربیتراژ، مشاهده کنند.

در 19 اکتبر، حساب توییتری چیوو اعلام کرد کاربران کیف پول نمی توانند قیمت مرجع ثابت ارائه شده را مشاهده کنند. این ویژگی معامله گران را قادر می سازد تا بیت کوین (Bitcoin) را به قیمت گزارش شده تا یک دقیقه بعد خریداری کنند.

چیوو توییت کرد معامله گران فرصت طلب از این ویژگی در بازه های نوسان قیمت بیت کوین (Bitcoin) برای معاملات آربیتراژ و کسب سود استفاده می کردند. چیوو توضیح داد: این ویژگی به معامله گران فرصت می داد تا از شکاف های قیمتی به وجود آمده برای کسب سود استفاده کنند.

در این رابطه بخوانید‌ : بیت‌کوین کش چیست؟ و چه تفاوتی با بیت کوین دارد؟

علارغم معاملات اسکالپ که یک شکل قانونی از معاملات است، چیوو معامله گرانی که از قیمت ثابت چیوو برای معاملات آربیتراژ استفاده می کردند را کلاهبردارانی سودجو توصیف کرد.

چیوو قصد دارد ویژگی قیمت ثابت را حذف کرده و مرجع قیمت آنی را به معامله گرانی که از اپلیکیشن آن استفاده می کنند ارائه دهد.

در 7 سپتامبر، السالوادور قانون بحث برانگیز بیت کوین (Bitcoin) را با به رسمیت شناختن این ارز به عنوان پول قانونی تصویب کرد.

علارغم اینکه منتقدان به میزان کم بودن دانش دیجیتالی و بلاکچین (Blockchain) میان مردم السالوادور تا زمان اجرایی شدن قانون اشاره کردند، به نظر می رسد این قانون منجر به پذیرش گسترده بیت کوین (Bitcoin) در این کشور شده است.

با اظهارات اخیر رئیس جمهور این کشور نایب بوکله در خصوص ثبت 24،076 درخواست حواله چیوو به ارزش بیش از 3 میلیون دلار در 14 اکتبر، به نظر می رسد مردم السالوادور پس انداز دلاری خود را به بیت کوین (Bitcoin) تبدیل می کنند.

در 10 اکتبر، السالوادور از برنامه های خود برای سرمایه گذاری بخشی از سود 4 میلیون دلاری صندوق بیت کوین (Bitcoin) چیوو برای ساخت بیمارستان دامپزشکی جدیدی در پایتخت این کشور خبر داد.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین