/ اخبار بیت کوین / بیت کوین همچنان زیر سطح 50000 دلاری؛ پیش بینی روند قیمت

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

بیت کوین همچنان زیر سطح 50000 دلاری؛ پیش بینی روند قیمت

بیت کوین همچنان زیر سطح 50000 دلاری؛ پیش بینی روند قیمت

با افت بیت کوین به زیر سطح 50000 دلاری ، یک تحلیلگر و معامله گر مشهور رمزارز پیش بینی خود در خصوص قیمت بیت کوین (BTC) را منتشر کرد.

آلت کوین شرپا (Altcoin Sherpa) گفت اکنون دو پیش بینی می تواند در بلندمدت برای بیت کوین اتفاق بی افتد.

وی گفت تشکیل یک سقف قیمتی پایینتر تقریبا حتمی است و اگر مانند محدوده 70000 دلاری یک کف قیمتی پایینتر نیز شکل بگیرد، می توان از نزول بازار تا حد زیادی اطمینان داشت. اگر به نوعی کف قیمتی بالاتری تشکیل شود، به نظر بازار همچنان صعودی است.

در این رابطه بخوانید‌ : ری استیکینگ (restaking) چیست؟ چگونه می توان اتریوم را برای افزایش پاداش ری استیک کرد؟

سقف قیمتی پایینتر که این تحلیل‌گر به آن اشاره می‌ کند، نشان می‌ دهد بیت کوین به بالای منطقه 69.000 دلار افزایش نمی‌ یابد و کف قیمتی پایینتر نیز نشان می‌ دهد که محدوده قیمتی بیت کوین تا حدود 42.000 دلار کاهش می‌ یابد.

طبق گفته آلت کوین شرپا، او انتظار دارد بیت کوین قبل از تشکیل کف قیمتی بالاتر در حدود 47.000 دلار و ادامه روند صعودی خود، تا 58.000 دلار افزایش یابد.

وی افزود در حال حاضر، ساختار صعودی کلی بازار هنوز دست نخورده است. اگر شرایط پیش‌ بینی نشده ای در بازار کلان رخ ندهد ، معتقدم روند بیت‌ کوین همچنان صعودی است.

اگرچه نظر این تحلیلگر  نسبت به بیت کوین در بلندمدت صعودی است ، اما انتظار ندارد این دارایی دیجیتال پیشرو به این زودی ها جهش های بزرگی را تجربه کند.

وی در ادامه گفت بنابراین پیش بینی من برای عملکرد قیمت بیت کوین در چند هفته آینده چیست؟ معمولا بعد از اینکه یک حرکت نزولی شدید رخ می دهد مدتی طول خواهد کشید تا کف های پایین تری شکل بگیرند. به طور کلی، هرچه حرکت به سمت پایین شدیدتر باشد، به تثبیت بیشتری نیاز است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین