/ تکنولوژی بلاکچین / به نظر می رسد یوبی سافت(Ubisoft) به دنبال سرمایه گذاری و تولید بازی های مبتنی بر بلاکچین(blockchain) است

زمان مطالعه : 5 دقیقه

به نظر می رسد یوبی سافت(Ubisoft) به دنبال سرمایه گذاری و تولید بازی های مبتنی بر بلاکچین(blockchain) است

به نظر می رسد یوبی سافت(Ubisoft) به دنبال سرمایه گذاری و تولید بازی های مبتنی بر بلاکچین(blockchain) است

این شرکت از انیموکا برندز (Animoca Brands)، سازنده بازی محبوب The Sandbox حمایت می کند.

یوبی سافت(Ubisoft) یکی از بزرگترین شرکت های بازی های ویدیویی در جهان، سازنده بازی های محبوب مانند اساسینز کرید (Assassin’s Creed)، فار کرای(Far Cry) و فور آنر(For Honor)، این هفته جلسه درآمد سه ماهه دوم سال خود را برگزار کرد و بلاکچین (Blockchain) موضوع اصلی بحث بود.

گزارش شده بازیکنان فعال آن در نیمه اول سال جاری در مقایسه با سال 2020، حدود 15 درصد افزایش داشته اند و در حقیقت بازی اساسینز کرید والهالا(Assassin’s Creed Valhalla) دومین بازی پردرآمد در طول تاریخ این شرکت شده است. مدیر عامل یوبی سافت از تمایل به سرمایه گذاری و پذیرش شرکت های سازنده بازی های مبتنی بر بلاکچین(Blockchain) خبر داد.

در این رابطه بخوانید‌ : شبکه آربیتروم چیست؟ معرفی توکن ARB

وی با وجود پیشرفت های قابل توجه در این فضا، از جمله تامین سرمایه انیموکا برندز، اظهار داشت این پلتفرم در حال بررسی های اولیه تحقیق و توسعه است.

یوبی سافت در ماه آوریل به یک گره اعتبار سنجی در شبکه تزوس(Tezos)، یک اپراتور گره کانال در شبکه Aleph.im در ماه جولای و یکی از اعضای موسس Blockchain Game Alliance و ائتلافی برای تشویق به پذیرش این دو بخش تبدیل شد.

مدیر ارشد مالی یوبی سافت، از تاثیرات بالقوه تکنولوژی بلاکچین(Blockchain) بر صنعت بازی گفت :بلاکچین(Blockchain)، بازی های بیشتری برای کسب درآمد ایجاد خواهد کرد که این موضوع بازیکنان را قادر می سازد NFT کسب کنند یا NFT خود را داشته باشند و ما فکر می کنیم این باعث رشد این شرکت خواهد شد. ما با بسیاری از شرکت‌ های کوچک که روی بلاکچین(Blockchain) کار می‌ کنند، کار کرده‌ ایم و در حال شروع به کسب دانش مناسب درباره تاثیرات بلاکچین(Blockchain) بر عملکرد شرکت هستیم و قصد داریم یکی از بازیکنان کلیدی این عرصه باشیم.

شرکت بازی سازی والو(Valve) اخیرا پس از اعلامیه ای مبنی بر ممنوعیت همه بازی‌ های مبتنی بر رمزارز، بلاکچین(Blockchain) و توکن‌ های غیرقابل تعویض NFT، اظهار داشت این دارایی‌ ها ارزش ذاتی ندارند.

گروه حامی ارز دیجیتال به نام مبارزه برای آینده(Fight for the Future) که توسط Blockchain Game Alliance و Enjin و 26 پروژه بلاکچین(Blockchain) دیگر حمایت می شود در پاسخ به این ممنوعیت، نامه ای سرگشاده منتشر کرد و با بیان اینکه سازمان‌ های خودمختار غیر متمرکز DAO و NFT‌ ها می‌ توانند پیشرفت سیستم‌ های غیر متمرکز، دموکراتیک، تعاملی و متمرکز بر بازیکن را تقویت کنند، از این شرکت خواست تا تصمیم خود را تغییر دهد.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 

 


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین