/ فین تک های ارزهای دیجیتال / با افزایش علاقه به توکن های بورد ایپ حجم معاملات NFT پلتفرم اوپن سی افزایش یافت

زمان مطالعه : 5 دقیقه

با افزایش علاقه به توکن های بورد ایپ حجم معاملات NFT پلتفرم اوپن سی افزایش یافت

با افزایش علاقه به توکن های بورد ایپ حجم معاملات NFT پلتفرم اوپن سی افزایش یافت

داده ها نشان می دهد که اوپن سی (OpenSea) تاکنون بیش از 700 میلیون دلار فروش داشته و در صدد کسب یک رکورد ماهانه دیگر در حجم معاملات توکن های NFT است.

در بحبوحه جنجال های مجدد بورد ایپ یاچت کلاب (BAYC) و موتانت ایپ یاچت کلاب (MAYC) از یوگا لبز (Yuga Labs) در ماه ژانویه، حجم معاملات NFT اوپن سی افزایش یافته است.

طبق داده‌ های منتشر شده توسط rchen8 در پلتفرم Dune Analytics، حجم معاملات اوپن سی تا ابتدای سال 2022 بیش از 700 میلیون دلار بوده است و در 3 ژانویه حجم معاملات روزانه آن به رکورد  255.8 میلیون دلار رسید.

در این رابطه بخوانید‌ : موقعیت باز (Open Position) چیست؟ و با چه ریسکی مواجه است؟

در حالیکه وو بلاکچین (Wu Blockchain) ادعا کرده حجم معاملات 3 ژانویه برای اوپن سی یک رکورد بوده است اما داده های قبلی نشان می دهد بالاترین رکورد (ATH) با حجم 322 میلیون دلار در 29 آگوست ثبت شده است.

در ماه دسامبر، حجم ماهانه اوپن سی به 3.24 میلیارد دلار رسید و تنها 5.3 درصد کمتر از بالاترین رکورد این پلتفرم در ماه آگوست با حجم 3.42 میلیارد دلار بود.

با توجه به اینکه بازار NFT در حال حاضر بیش از 700 میلیون دلار حجم معاملات را در چهار روز اول ژانویه ثبت کرده است، اگر این روند در طول این ماه ادامه داشته باشد، ممکن است رکورد بالاترین حجم معاملات به زودی شکسته شود.

محبوبیت بورد ایپ

عاملی که ممکن است به افزایش حجم اوپن سی کمک کند، محبوبیت اخیر NFT های بورد ایپ و موتانت ایپ به همراه تعدادی از پروژه های دیگر از یوگا لبز است.

داده‌های کریپتو اسلم (CryptoSlam) نشان می‌ دهد موتانت ایپ در حال حاضر با 93.2 میلیون دلار برترین پروژه NFT از نظر حجم هفت روزه در بازارهای ثانویه است و NFT‌ های بورد ایپ با 88.4 میلیون دلار در رتبه دوم قرار دارند.

در طول 30 روز گذشته، پروژه های موتانت ایپ و بورد ایپ هر کدام به ترتیب 189.7 میلیون دلار و 182.6 میلیون دلار درآمد داشته اند و این درآمد، آنها را در رتبه سوم و چهارم بالاترین مجموعه های NFT در زمان نگارش این مقاله قرار داده است.

از نظر حجم 24 ساعته، موتانت ایپ 18.7 میلیون دلار حجم ثانویه به دست آورده است، در حالی که بورد ایپ 14 میلیون دلار ثبت کرده است. طبق گزارش اوپن سی، قیمت کف فعلی برای NFT های بورد ایپ 67 اتر (ETH) است که تقریبا 250,000 دلار ارزش دارد، در حالیکه قیمت NFT های موتانت ایپ در حال حاضر 15.87 اتریوم یا 59,300 دلار است.

از ماه ژانویه تاکنون، چندین شخصیت برجسته مانند امینم رپر مشهور ، بریتنی اسپیرز و کمدین معروف دیو چاپل (Dave Chappelle)، همگی در این ماه، NFT‌ های بورد ایپ را با مبلغ شش رقمی خریداری کرده‌ اند.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

همچنین بخوانید : قرارداد آتی معکوس (Inverse futures contract) چیست؟


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید