/ اخبار ارز دیجیتال / شرکت بیلی گیفورد (Baillie Gifford) ، سرمایه گذار تسلا ، 100 میلیون دلار در (Blockchain.com) سرمایه گذاری کرد

زمان مطالعه : 5 دقیقه

شرکت بیلی گیفورد (Baillie Gifford) ، سرمایه گذار تسلا ، 100 میلیون دلار در (Blockchain.com) سرمایه گذاری کرد

شرکت بیلی گیفورد (Baillie Gifford) ، سرمایه گذار تسلا ، 100 میلیون دلار در (Blockchain.com) سرمایه گذاری کرد

بیلی گیفورد ، یک شرکت مدیریت دارایی 110 ساله معروف به سرمایه گذاری اولیه در شرکت هایی مانند تسلا ، 100 میلیون دلار در خدمات کیف پول ارز دیجیتال (Blockchain.com) سرمایه گذاری کرده است.

 

پیتر اسمیت (Peter Smith) ، بنیانگذار و مدیر عامل (Blockchain.com) روز چهارشنبه اعلام کرد که کمک بیلی گیفورد به دور تامین مالی 300 میلیون دلاری ماه مارس ، به بزرگترین سرمایه گذاری واحد در این شرکت تاکنون تبدیل شده است. اسمیت اظهار داشت که اقدام شرکت بیلی گیفورد  “یکی از اولین سرمایه گذاری های آن در یک شرکت حوزه کریپتو” و همچنین تاییدی بر رشد بارنکردنی این کسب و کار در سال های آینده است.

در این رابطه بخوانید‌ : اندیکاتور MACD چیست؟ و چگونه میتوان از آن استفاده کرد؟

 

با بیش از 445 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت ، بیلی گیفورد به عنوان یك سرمایه گذار بزرگ در حوزه فناوری ظاهر شده و با سرمایه گذاری در تسلا و علی بابا و شركت داروسازی مدرنا تقریباً 28 میلیارد دلار سود کسب کرده است. این شرکت که یکی از بزرگترین سرمایه گذاران اولیه تسلا محسوب می شود از آگوست 2020 فقط 16 میلیارد دلار سود از سرمایه گذاری در تسلا به دست آورد و همچنین به دلیل پشتیبانی از شرکت هایی مانند گوگل ، آمازون و (Airbnb) شناخته شده است.

 

سرمایه گذاری بیلی گیفورد در (Blockchain.com) در حالی رخ داده که توجه سرمایه گذاران به این شرکت و همچنین صنعت کریپتوکارنسی افزایش یافته است. (Blockchain.com) مستقر در انگلستان در سال جاری حدود 420 میلیون دلار در دو دور تأمین مالی در ماه فوریه و مارس جمع آوری کرده و ارزش بازار این شرکت به 5.2 میلیارد دلار رسیده است.

 

طبق داده های (CB Insights) ، شرکت های کریپتو و بلاکچین (blockchain) از جمله (Blockchain.com) ، بلاکفای (BlockFi) و دپرلبز (Dapper Labs) سرمایه بیشتری در سه ماهه اول سال 2021 نسبت به کل سال 2020 دریافت کردند.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین