/ اخبار بیت کوین / نویسنده کتاب پدر پولدار پدر بی پول (Rich Dad Poor Dad) : قبل از وقوع "بحران عظیم بانکداری" ، بیت کوین (Bitcoin ) بخرید

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

نویسنده کتاب پدر پولدار پدر بی پول (Rich Dad Poor Dad) : قبل از وقوع "بحران عظیم بانکداری" ، بیت کوین (Bitcoin ) بخرید

نویسنده کتاب پدر پولدار پدر بی پول (Rich Dad Poor Dad)  : قبل از وقوع “بحران عظیم بانکداری” ، بیت کوین (Bitcoin ) بخرید

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) نویسنده محبوب کتاب پدر پولدار پدر بی پول (Rich Dad Poor Dad) می گوید که با کاهش روزافزون ارزش دلار ، دیگر زمانی برای فکر کردن در مورد خرید دارایی های امنی مانند بیت کوین (Bitcoin) وجود ندارد.

 

کیوساکی نویسنده محبوب هشدار داد هنگامی که جهان قرار است با یک “بحران عظیم بانکداری” روبرو شود ، بیت کوین (BTC) یک سرمایه گذاری اساسی و امن خواهد بود.

در این رابطه بخوانید‌ : حمله خسوف در بلاکچین چیست؟(Eclipse Attack)

 

وی با انتشار توئیتی در تاریخ 21 آگوست گفت که دیگر وقتی برای “فکر کردن در مورد” سرمایه گذاری در دارایی های امن باقی نمانده است.

 

“بحران عظیم بانکداری به سرعت در حال نزدیک شدن است”

به گفته وی ، دلیل این که وارن بافت تصمیم گرفت سهام بانکی خود را بفروشد نیز همین موضوع بوده است.

 

وی گفت : “چرا بافت سرمایه گذاری در بانک ها را رها کرده است. ورشکسته شدن بانک ها. بحران عظیم بانکداری به سرعت در حال نزدیک شدن است”.

 

“فدرال رزرو و خزانه داری سیستم بانکداری را اداره می کنند؟ ارائه پول هلیکوپتری و جعلی فدرال رزرو و خزانه داری” به طور مستقیم به مردم برای جلوگیری از بحران گسترده؟ دیگر زمانی برای فکر کردن باقی نمانده. “چه مقدار بیت کوین (Bitcoin) ، طلا ، نقره دارید؟”

 

کیوساکی یکی از طرفداران شناخته شده بیت کوین (Bitcoin) است ، که به طور مکرر به مردم توصیه می کند بیت کوین (Bitcoin) بخرند و در خصوص مسیر نزولی ارز فیات هشدار می دهد.

همچنین بخوانید : الگوریتم اجماع اثبات سوزاندن چیست؟ و چگونه کار میکند؟

 

بحران کروناویروس توصیه های وی برای خروج از سرمایه گذاری در فیات را تشدید کرده است و طرفداران بیت کوین (Bitcoin) نیز نگرانند که اقدامات فعلی برای مقابله با بحران ناشی از این ویروس توسط دولت ها ، فقط منجر به تورم پول شده باشد.

 

در دوره مداخله اقتصادی از ماه مارس ، هنگامی که بازارهای کلان به طور گسترده ای سقوط کردند و شاخص ارزی دلار آمریکا به پایین ترین نرخ طی دو سال اخیر کاهش یافت ، بیت کوین (Bitcoin) و فلزات گرانبها جهش های بزرگی را تجربه کردند.

نمودار شاخص ارز دلار ایالات متحده از مارس. منبع:  TradingView

 

ضعف دلار در برابر رکوردهای جدید بازار سهام

در ماه آگوست شاهد نگرانی های تازه ای در مورد وضعیت اقتصاد جهانی هستیم. در ایالات متحده ، ترازنامه فدرال رزرو ، که قبلاً زیر 7 تریلیون دلار بود ، اکنون دوباره به بالاتر از آن سطح رسیده است که نشانه مداخله مداوم بانک های مرکزی در بازارهای سنتی است.

 

هولگر شیپیتز (Holger Zschaepitz) تحلیلگر بازار گفت : “ترازنامه فدرال رزرو  به بالاتر از7 تریلیون دلار بازگشت و همزمان با همراهی نسبت قیمت به درآمد (P/E) شاخص (S&P 500) با ترازنامه فدرال ، به سرمایه گذاران چراغ سبزی برای صعود بیشتر بازار سهام نشان داد”.

 

شاخص (S&P 500) با وجود بحران فعلی در ارتباط با ویروس کرونا و تأثیر مالی آن ، در این هفته اوج جدیدی را ثبت کرد.

 

در همین حین ، سرمایه گذاران نهادی به طور روزافزونی بیت کوین (Bitcoin) را به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری در نظر می گیرند. به دنبال خرید 250 میلیون دلاری بیت کوین (Bitcoin) از سوی شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy) در اواخر ماه جولای ، قراردادهای باز در بازار معاملات آتی بیت کوین (Bitcoin) در هفته جاری به بالاترین سطح خود در 5 میلیارد دلار رسید.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید