/ اخبار بیت کوین / ارزش 98 درصد از کل بیت کوین (Bitcoin) های موجود در حال حاضر از زمان خرید آنها بیشتر است

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

ارزش 98 درصد از کل بیت کوین (Bitcoin) های موجود در حال حاضر از زمان خرید آنها بیشتر است

ارزش 98 درصد از کل بیت کوین (Bitcoin) های موجود در حال حاضر از زمان خرید آنها بیشتر است

طبق داده های اخیر پس از افزایش قیمت به سطح 12،000 دلار ، خرید 97.6 درصد از بیت کوین (Bitcoin) ها از آوریل 2013 تاکنون فعالیتی سودآور بوده است.

 

بر اساس این داده ها ، بیت کوین (BTC) تقریباً 98 درصد از کل روزها پس از سال 2013 را در سود بوده است.

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال چیست؟ و چه تفاوت هایی با ارزهای فیات دارد؟

 

با توجه به گزارش یک منبع نظارتی مبتنی بر رسانه های اجتماعی که سودآوری دارایی را ارزیابی می کند ، خرید بیت کوین (Bitcoin) برای افراد ، در 97.6 درصد از روزها از سال 2013 تا کنون موجب سودآوری بوده است.

 

سودآوری بیت کوین (BTC)  “ویژگی روند صعودی”

همانطور که گلسنود (Glassnode) در گزارش هفتگی خود در روز دوشنبه اظهار داشت ، 97.6 درصد از خروجی های خرج نشده تراکنش (UTXO) بیت کوین (Bitcoin) در سود قرار دارند.

 

این بدان معنی است که تنها 2.4 درصد از (UTXO) ها به عنوان بخشی از تراکنش بین کیف پول ها ، هنگامی ایجاد شده است که قیمت بیت کوین (BTC) بالاتر از سطح فعلی و در حدود 12،000 دلار بوده است.

 

گلسنود اظهار داشت: دوره های طولانی در این سطح و سطوح بالاتر ویژگی روندهای صعودی با حرکت بیت کوین (BTC) به سمت اوج های تاریخی جدید است (در این نقطه شاخص به 100 درصد می رسد).

نمودار سودآوری (UTXO) بیت کوین. منبع: گلسنود

همچنین بخوانید : لایم وایر چیست؟ معرفی پلتفرم LimeWire و توکن LMWR

 

علی رغم پولبک محدود و ناگهانی در روز سه شنبه ، بیت کوین (Bitcoin) همچنان روند صعودی خود را ادامه می دهد و سود ماهانه آن تقریباً 30 درصد است.

 

به نظر می رسید که اصلاح قیمت طلا و سهام باعث افزایش فشار فروش می شود ، اما شاخص های اصلی بیت کوین (Bitcoin) از همیشه قوی تر است.

 

طبق گزارش کوین تلگراف ، هش ریت بالاترین میانگین هفتگی خود را ثبت کرده است ، در حالی که سختی شبکه نیز قرار است تا چهار روز آینده بعد از تنظیم مجدد افزایش یابد.

 

نشانه های صعودی

گلسنود افزود هر بار که سودآوری (UTXO) از 95 درصد فراتر می رود ، بیت کوین (BTC) یك روند صعودی مختصر اما پرقدرت که تا سه ماه به طول می انجامد را تجربه می کند.

 

در همین حین ، شاخص های دیگر نشان می دهند که بیت کوین (Bitcoin) در آغاز یک روند صعودی طولانی مدت است نه یک جهش ناگهانی. قطب نمای گلسنود ، که از چندین فاکتور برای ترسیم قدرت بیت کوین (Bitcoin) استفاده می کند ، همچنان به شدت صعودی است.

 

در این گزارش آمده است: “موقعیت قطب نما همچنان در ربع بالایی در سمت راست قرار دارد که سیگنال خوش بینانه ای از ادامه احساسات صعودی و فعالیت های درون زنجیره ای را نشان می دهد.”

 

“این روند گمانه زنی های گسترده ای مبنی بر اینکه بیت کوین (BTC) واقعاً در مراحل اولیه ورود به بازار صعودی است را تایید می کند.”

عملکرد هفتگی اخیر بیت کوین در قطب نمای گلسنود . منبع: گلسنود

 

پیش از این ، کوین تلگراف خاطرنشان کرده بود که شاخص قدرت نسبی بیت کوین (Bitcoin) یا (RSI) ، در سطحی است که بعد از هالوینگ پاداش بلاک در سال 2016 نیز در آن سطح قرار داشته است و یک سال بعد از آن به اوج تاریخی 20،000 دلار صعود کرده است.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید