/ قانون‌گذاری / آزمایش یوان دیجیتال چین برای اولین بار به صنعت بیمه گسترش می یابد

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

آزمایش یوان دیجیتال چین برای اولین بار به صنعت بیمه گسترش می یابد

آزمایش یوان دیجیتال چین برای اولین بار به صنعت بیمه گسترش می یابد

ارز دیجیتال بانک مرکزی چین ، یوان دیجیتال ، پیش از این برای طیف گسترده ای از طرح های آزمایشی موفق اعم از تجارت الکترونیکی گرفته تا پرداخت حقوق و قرعه کشی های سنتی به کار گرفته شده است.

 

گزارش شده است که این ارز اخیرا در حوزه بیمه شهر شنژن توسط شعبه محلی بانک مرکزی چین به همراه شرکت بیمه پینگ ان (Ping An) ، به طور آزمایشی مورد استفاده قرار گرفت.

در این رابطه بخوانید‌ : سی دیفای CeDeFi چیست؟

 

این پروژه شامل یک بیمه نامه جدید است که برای کارکنان پزشکی در منطقه نانشان شنژن طراحی شده و به آنها موراد مختلفی از غرامت برای تشخیص یا مرگ ناشی از ویروس کرونا را ارائه می دهد.

 

وانگ پنگ استادیار دانشکده هوش مصنوعی گائولینگ در دانشگاه رنمین چین گفت این طرح آزمایشی بسیار مهم است زیرا استفاده از یوان دیجیتال را فراتر از تجارت الکترونیکی و پرداخت های خرد گسترش می دهد و می تواند کارایی آن را در طیف وسیع تری از سناریوهای کاربردی پیچیده تر نشان دهد. وی افزود:

 

“هرچه کاربران بیشتری به پرداخت با یوان دیجیتال عادت کنند ، این طرح می تواند از صنعت بیمه به بخش های بیشتری مانند خدمات مالی و حتی خرید و معاملات اوراق بهادار گسترش یابد. ”

طبق گزارش اخیر پینگ ان ادغام یوان دیجیتال برای بیمه ، پرداخت ها و سایر سناریوها در بخش بیمه را بیشتر بررسی خواهد کرد.

 

اخیرا خبری منتشر شد مبنی بر این که ایالات متحده ورزشکاران آمریکایی را از استفاده یا پذیرش ارز دیجیتال چین منع می کند. در واکنش به این خبر ، سخنگوی وزارت امور خارجه چین خواستار کاهش تنش ها شده و درخواست کرده ورزش را به یک مسئله سیاسی تبدیل نکنند.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

همچنین بخوانید : اجماع اثبات سهام نامزد شده (NPoS) چیست؟ و چگونه کار میکند؟


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین