/ قانون گذاری ایران / کشف و ضبط بیش از 222 هزار رمزارز غیرمجاز در ایران / ماینرهای غیرمجاز برق دوسال تبریز را مصرف کرده اند

زمان مطالعه : 5 دقیقه

کشف و ضبط بیش از 222 هزار رمزارز غیرمجاز در ایران / ماینرهای غیرمجاز برق دوسال تبریز را مصرف کرده اند

کشف و ضبط بیش از 222 هزار رمزارز غیرمجاز در ایران / ماینرهای غیرمجاز برق دوسال تبریز را مصرف کرده اند

مُجری تامین برق مراکز استخراج رمزارزها در شرکت توانیر از کشف و ضبط 222 هزار و 652 رمز ارز غیرمجاز در پنج هزار و 861 مرکز در ایران طی 9 ماهه اول امسال خبرداد.

” محمد خدادادی ” در گفت و گو با ایلنا از یاسوج، ظرفیت ماینرهای غیرمجاز کشف و ضبط شده در ایران را 625 مگاوات عنوان و اظهارداشت: این میزان انرژی معادل با مصرف برق دو سال کلان شهر تبریز است.

وی با تاکید براینکه هزینه برق مصرف شده بصورت تعرفه صادراتی از مُتخلفان دریافت می شود، خاطرنشان کرد: دوبرابر مبلغ دریافتی توانیر از مُتخلفان رمز ارز غیرمجاز، توسط دستگاه قضایی از مُتخلفان این تخلف دریافت خواهد شد.

در این رابطه بخوانید‌ : حمله داستینگ (Dusting attack) چیست؟

مُجری تامین برق مراکز استخراج رمزارزها در شرکت توانیر گفت: در دو ساله گذشته 35 میلیارد ریال تعرفه صادراتی از سوی مُتخلفان رمز ارزهای غیرمجاز پرداخت شده و سهم گزارش های مردمی در کشف رمز ارزهای غیرمجاز به بیش از 40 درصد اقزایش یافته است.

خدادادی، بیشترین کشفیات رمز ارزهای غیرمجاز در ایران را مربوط به استان تهران ذکر و یادآورشد: درصد کشفیات رمزارزهای غیرمجاز در تعرفه صنعتی بالاترین سهم را داشته است.

منبع : ایلنا


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

مفاهیم پایه

بیشتر بخوانید