/ اخبار اتریوم / به روزرسانی مرج اتریوم در شبکه آزمایشی نهایی (Goerli) اجرا شد

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

به روزرسانی مرج اتریوم در شبکه آزمایشی نهایی (Goerli) اجرا شد

ماریوس ون در ویجن (Marius van der Wijden) توسعه دهنده اتریوم با انتشار توییتی فاش کرد که توسعه دهندگان با موفقیت مرج را در Goerli، شبکه آزمایشی نهایی اتریوم اجرا کرده اند. به گفته ویجن به‌نظر می‌رسد که به‌روزرسانی بدون مشکل اجرا شده است.

به روزرسانی مرج اتریوم در شبکه آزمایشی نهایی (Goerli) اجرا شد

ماریوس ون در ویجن (Marius van der Wijden) توسعه دهنده اتریوم با انتشار توییتی فاش کرد که توسعه دهندگان با موفقیت مرج را در Goerli، شبکه آزمایشی نهایی اتریوم اجرا کرده اند. به گفته ویجن به‌نظر می‌رسد که به‌روزرسانی بدون مشکل اجرا شده است. پیش از این برخی از اعتبارسنج‌ها نتوانستند گره‌های خود را ارتقا دهند یا تنظیمات خود را به درستی پیکربندی کنند و همین موجب نگرانی شده بود.

در این توییت گفته شد: مرج در goerli نهایی شد. به دلیل دو بلاک ترمینال مختلف و تعداد زیادی گره های به روز نشده، سردرگمی هایی وجود داشت که مانع از اجرای زودتر شده بود. هنوز در انتظار اتفاقات پیش رو هستیم، اما تا اینجای کار وضعیت بسیار خوب به نظر می رسد.

ویجن با اشاره به برخی نگرانی‌ها در نظرات خاطرنشان کرد که مهم‌ترین مشکلاتی که تاکنون در هر سه شبکه آزمایشی با آن مواجه شده‌اند مربوط به خود کد نبوده، بلکه اعتبارسنج ها به‌درستی به‌روزرسانی نشده‌اند. این نکته ای مثبت است زیرا توسعه‌دهندگان مجبور نیستند در این موارد مداخله کنند، به غیر از تماس با این اعتبارسنج ها برای پیکربندی صحیح سیستم‌هایشان.

در این رابطه بخوانید‌ : چگونه تتر USDT را به کیف پول متامسک اضافه کنیم؟

شایان ذکر است که تیم بیکو، توسعه دهنده اصلی، ابتدا جدول زمانی ادغام Goerli را در پایان ماه جولای اعلام کرده بود. شبکه آزمایشی Goerli، جدای از اینکه آخرین شبکه آزمایشی در اکوسیستم اتریوم است، بیشترین شباهت را با شبکه اصلی اتریوم (mainnet) موجود دارد. نتایج ادغام گورلی، شاخص‌های کلیدی را در خصوص تاثیر ادغام روی شبکه اصلی ارائه می دهد.

ادغام اتریوم باعث می‌شود شبکه از مکانیسم اجماع اثبات کار (PoW) انرژی‌بر به مکانیسم اثبات سهام (PoS) تغییر کند. این انتقال زمانی اتفاق می افتد که توسعه دهندگان با موفقیت شبکه اصلی اتریوم را با زنجیره PoS Beacon ترکیب کنند. گفته می شود در نتیجه این اقدامات شاهد تراکنش های ارزان تر و سریع تر در شبکه خواهیم بود.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود انتظار می رود که ادغام در ماه سپتامبر در شبکه اصلی انجام شود. اتریوم در حال حاضر با قیمت 1884 دلار معامله می شود که 12 درصد در 24 ساعت گذشته و 13 درصد نسبت به هفت روز گذشته افزایش یافته است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین