/ اخبار اکسچنج ها / همزمان با افزایش سرمایه گذاران نهادی در بازار کریپتو ، دارایی های تحت مدیریت بیت وایز (Bitwise) از 500 میلیون دلار فراتر رفت

زمان مطالعه : 5 دقیقه

همزمان با افزایش سرمایه گذاران نهادی در بازار کریپتو ، دارایی های تحت مدیریت بیت وایز (Bitwise) از 500 میلیون دلار فراتر رفت

همزمان با افزایش سرمایه گذاران نهادی در بازار کریپتو ، دارایی های تحت مدیریت بیت وایز (Bitwise) از 500 میلیون دلار فراتر رفت

ورودی سرمایه های جدید نشان می دهد سرمایه گذاران به دنبال خرید گسترده ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین (Bitcoin) و اتر (Ether) هستند.

 

دارایی های تحت مدیریت شرکت بیت وایز در سه ماهه چهارم سال 2020 به یک رکورد جدید رسید و میزان سرمایه ورودی آن افزایش یافت. این امر نشان دهنده افزایش تقاضای نهادی برای دارایی های دیجیتال است.

در این رابطه بخوانید‌ : تفاوت توکن های کاربردی (Utility tokens) با توکن های سهمی (equity tokens) چیست؟

 

طبق گزارش روز دوشنبه ، دارایی های تحت مدیریت این شرکت از 500 میلیون دلار فراتر رفته و از 100 میلیون دلار در 28 اکتبر سال 2020 افزایش چشمگیری داشته است.

 

در بیانیه مطبوعاتی این شرکت آمده است:

 

“بیت وایز طی سه ماهه چهارم 2020 رکورد جدیدی را در حوزه ورود سرمایه جدید به ثبت رسانده و از مجموع دارایی های 2018 و 2019 فراتر رفته است.”

بیشتر تقاضای جدید از طرف سوی نهادهای حرفه ای سرمایه گذاری مانند مشاوران مالی ، صندوق های تامینی ، شرکت ها و سایر سرمایه گذاران نهادی تأمین شده است.

 

صندوق (10 Crypto Index Fund) بیت وایز که خدمات گسترده ای را در خصوص دارایی های دیجیتال ارائه می دهد ، با بیش از 400 میلیون دلار دارایی تحت مدیریت ، محبوب ترین محصول این شرکت است. این صندوق بیت کوین (BTC) ، اتر (ETH) ، لایت کوین (LTC) و هفت ارز دیجیتال دیگر را در اختیار دارد.

 

بیت وایز می گوید تقاضای متمرکز بر بیت کوین (Bitcoin) و اتریوم (Ethereum) نیز در سه ماهه چهارم سال افزایش یافته بود.

همچنین بخوانید : ربات معاملاتی تلگرام چیست؟

 

هانتر هورسلی (Hunter Horsley) ، بنیانگذار و مدیرعامل بیت وایز در این باره گفت: “سرعت ورود سرمایه گذاران حرفه ای به حوزه ارزهای دیجیتال بسیار چشمگیر است.”

 

قبل از سال جدید ، بیت وایز اعلام کرد که در واکنش به شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه شرکت ریپل ، دارایی های ریپل (XRP) خود را لیکوئید کرده است. جدا از بحث ریپل (XRP) ، به نظر می رسد با ورود بیشتر سرمایه گذاران نهادی ، بازار کریپتوکارنسی گسترش می یابد.

 

دیوید لوانت (David Lawant) ، تحلیلگر بیت وایز ، اخیراً به کوین تلگراف گفت که در حال حاضر “ریسک” کمتری برای ورود به بازار کریپتو وجود دارد ، به این معنی که موسسات بیشتری وارد این حوزه می شوند. جذابیت فزاینده بیت کوین (Bitcoin) به عنوان یک دارایی امن که می تواند به اصطلاح “تورم مالی” را جبران کند ، به عامل اصلی پذیرش این دارایی دیجیتال تبدیل شده است.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید