/ اخبار بیت کوین / مدیر فیدلیتی (Fidelity) : پذیرش بیت کوین در السالوادور نشان دهنده بلوغ این ارز دیجیتال است

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

مدیر فیدلیتی (Fidelity) : پذیرش بیت کوین در السالوادور نشان دهنده بلوغ این ارز دیجیتال است

مدیر فیدلیتی (Fidelity) : پذیرش بیت کوین در السالوادور نشان دهنده بلوغ این ارز دیجیتال است

پذیرش بیت کوین (BTC) توسط السالوادور در حوزه کریپتوکارنسی به طور گسترده ای مورد استقبال قرار گرفته است ، اما یورین تیمر (Jurrien Timmer) مدیر واحد سرمایه گذاری فیدلیتی (Fidelity) معتقد است این اخبار کمی اغراق آمیز بوده است.

 

تیمر طی گفتگو با (CNBC) گفت اهمیت پذیرش بیت کوین (Bitcoin) در السالوادور با اندکی بزرگنمایی همراه بوده است. وی افزود اینطور نیست که السالوادور دلار آمریکا را کنار گذاشته و بیت کوین (Bitcoin) را به ارز اصلی خود تبدیل کرده باشد.

در این رابطه بخوانید‌ : بلاکچین Xai چیست؟معرفی بلاکچین گیمینگ زای و توکن XAI

 

وی با یادآوری اینکه دلار هنوز در این کشور مورد استفاده قرار می گیرد و مردم می توانند بین دلار یا بیت کوین (Bitcoin) حق انتخاب داشته باشند افزود پذیرش بیت کوین (Bitcoin) به صورت داوطلبانه است. با این حال ، در حالی که پرداخت از طریق بیت کوین (Bitcoin) در السالوادور داوطلبانه است ، کسب و کارها در این کشور موظف به پذیرش و پردازش بیت کوین (BTC) هستند.

 

تیمر شرایط کنونی بیت کوین (Bitcoin) را با طلا در دهه 1960 مقایسه کرد:” طلا در دهه هفتاد از پول به یک کلاس دارایی تبدیل شد. بیت کوین (Bitcoin) تلاش می کند از دارایی به ارز یا پول تبدیل شود. ”

 

السالوادور در 7 سپتامبر با پذیرش قانونی بیت کوین (Bitcoin) تاریخ ساز شد و همچنین کیف پول دولتی خود به نام چیوو (Chivo) را عرضه کرد.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید