/ اخبار بیت کوین / مدیرعامل سابق بکت (Bakkt) پس از اتهامات معاملات نهانی (Insider Trading) ، کلیه سهام خود را به فروش می رساند

4 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

مدیرعامل سابق بکت (Bakkt) پس از اتهامات معاملات نهانی (Insider Trading) ، کلیه سهام خود را به فروش می رساند

مدیرعامل سابق بکت (Bakkt) پس از اتهامات معاملات نهانی (Insider Trading) ، کلیه سهام خود را به فروش می رساند

سناتور کلی لوفلر (Kelly Loeffler) ، مدیرعامل سابق بکت (Bakkt) ، پس از اتهامات اساسی مبنی بر معاملات سهام مبتنی بر اطلاعات نهانی (Insider Trading) در هنگام سقوط بازار ناشی از شیوع ویروس کرونا ، در حال لیکوئید کردن دارایی های خود به همراه همسرش است.

 

لوفلر در توئیتی که در تاریخ 8 آوریل منتشر کرد، گفت که او و همسرش جفری اسپریچر (Jeffrey Sprecher) ، مدیر عامل بورس بین قاره‌ای آی سی ای (ICE)، شرکتی که مالک قانونگذار قراردادهای اختیار (options contracts) بیت کوین (BTC) ، بکت (Bakkt) است ، در حال  لیکوئید کردن دارایی های خود در حساب های مدیریت شده هستند تا بر مقابله با اوضاع ناشی از کروناویروس تمرکز کنند.

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال انکر (ANKR) چیست و چگونه کار می کند؟

 

” این اقدام به این دلیل انجام شده است زیرا این مسئله ارزش درگیری بیشتر را ندارد.”

مدیرعامل سابق بکت (Bakkt) همچنین مطلبی را در وال استریت ژورنال منتشر کرده است و تأکید می کند که اقدام وی ناشی از الزامات سنا نیست بلکه تعهد جدی برای رفع معضلات ویروس کرونا است.

 

لوفلر اضافه كرد كه تمام تراکنش ها را در گزارش تراکنش دوره ای عمومی گزارش می دهد:

 

“من در حال انجام اقداماتی فراتر از این موارد کم اهمیت هستم و تمرکز خود را بر اقدامات اساسی که همه باید برای مقابله با ویروس کرونا انجام دهیم معطوف کرده ام. اگرچه قوانین اخلاقی سنا آن را لازم نمی داند ، من و همسرم در حال فروش دارایی های خود و انتقال به صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس و صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک هستیم. تراکنش های موجود را نیز در گزارش تراکنش دوره ای که در اواخر این ماه انجام می دهم گزارش خواهم کرد. ”

 

اتهامات رسوایی معاملات نهانی (Insider Trading) کروناویروس

مطابق گزارش کوین تلگراف ، لوفلر در تاریخ 20 مارس با انتقادات شدیدی روبرو شد و در گزارش های منتشر شده اعلام شد که وی در طی روزهای جلسه کمیته بهداشت سنا در خصوص بحران کروناویروس اقدام به فروش میلیون ها سهام کرده است.

 

همچنین بخوانید : به‌روزرسانی Dencun چیست؟ و چه مزایایی برای شبکه اتریوم دارد؟

کیت بویکین (Keith Boykin) ، مفسر سیاسی آمریکایی ، صریحاً لوفلر را متهم کرد که در کنار سایر سناتورها از جمله ریچارد بور (Richard Burr)، جیم اینهوف (Jim Inhofe) و ران جانسون (Ron Johnson) در “رسوایی معامله نهانی کروناویروس” دخیل بوده است.

 

لوفلر این اتهامات را رد كرد و ادعا كرد كه مستقيماً در تصميمات مربوط به سبد سهام خود دخیل نيست. همانطور که گزارش شد ، مدیرعامل سابق بکت (Bakkt) توضیح داد که شخص ثالث یا مجموعه ای از مشاوران وظیفه دارند چنین تصمیماتی را اتخاذ کنند.

 

لوفلر پس از سوگند خوردن در مجلس سنا ، گزارش افشای مالی خود را به تعویق انداخت

لوفلر پس از گذشت حدود یک سال خدمت به عنوان مدیرعامل اکسچنج دارایی دیجیتال بکت در 6 ژانویه 2020 در مجلس سنا سوگند یاد کرد. پس از در اختیار گرفتن کرسی خود در مجلس سنا ، بنا بر گزارش ها ، لوفلر گزارش افشای مالی خود را به تعویق انداخت. این گزارش جزو الزامات اساسی برای همه مقامات است که با شناسایی دارایی های آنها تعارض های احتمالی منافع را آشکار می کند.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید